fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי בראש העין

דשא סינטטי בראש העין

יש לכם דשא בראש העין שמתחיל להצהיב? נמאס לכם לטפל באופן כה מסור בדשא שלכם ולהגיע בסופו של דבר לתוצאות שלא מספקות אתכם במיוחד?
אם כן, כנראה שאתם זקוקים לדשא סינטטי בראש העין שיאפשר לכם להעניק מראה צעיר ורענן לגינה שלכם, מבלי להתאמץ כלל.
איך עושים את זה, למה זה באמת עדיף על פני דשא אמיתי וכמה זה עולה? את כל זאת ועוד תוכלו לגלות ממש כאן!

איך להתקין דשא סינטטי בראש העין?

התקנת דשא סינטטי בראש העין או בכל מקום אחר היא אינה תהליך מורכב כל כך.
עם זאת, מומלץ לבצע זאת על ידי נותן שירות מוסמך כדי להיות בטוחים שהדשא מותקן בצורה נכונה ואיכותית.
אצלנו ב"שירת העשבים", תוכלו למצוא שירות התקנת דשא סינטטי, שיספק לכם מענה מקצועי ואיכותי לצורך.
כן חשוב לומר שבאופן כללי, תהליך ההתקנה כולל 2 שלבים עיקריים:

  1. הכנת הקרקע – בין אם לתלוש עשבים שוטים, בין אם ליישר ולשטח את הקרקע ובין אם פשוט לנקות אותה,
    נדרש להכין את המשטח עליו עתיד להימצא הדשא הסינטטי לצורך שימוש במשטח דשא ישר ונעים לשימוש.
  2. התקנת הדשא – השלב השני בתהליך הוא התקנת הדשא עצמו, כאשר בשלב זה פשוט מותחים את יריעות הדשא הנבחר על המשטח, מקבעים אותן לקרקע בעזרת מסמרים מיוחדים, ובמידת הצורך מוסיפים אלמנטים דקורטיביים שונים.

דשא רגיל או דשא סינטטי: מה עדיף?

ודאי שאלתם את עצמכם "רגע, למה בכלל שנעדיף דשא סינטטי על פני דשא רגיל?", ובכן הסיבה מצוייה במספר יתרונות משמעותיים שלדשא המלאכותי יש כגון אלו:

  • אסתטיקה – דשא סינטטי אינו תלוי בדבר. המשמעות היא שהמראה שלו תמיד נשאר מרענן, נקי, יפה וחדש ובכך הוא מעניק אסתטיקה תמידית לגינה.
  • טיפול שוטף – בניגוד לדשא רגיל, דשא סינטטי לא צריך טיפול כלל, מלבד ניקוי אחת לתקופה. כך כמובן, ניתן גם לחסוך בעלויות ארוכות טווח כגון השקייה במים, חומרי דישון, ניכוש עשבים שוטים ועוד.
  • נעימות – הדשא הסינטטי חסין לעשבים שוטים, ולכן הוא נעים מאוד לשימוש, הליכה עליו ועוד. הדשא הרגיל לעומת זאת, עלול להכיל קוצים שונים, צמחים קשים וכדומה.

כך תבחרו את הדשא הסינטטי המושלם עבורכם

התקנת דשא סינטטי היא רק התוצר הסופי. לפני זה, חשוב לבחור את הדשא המושלם עבור הצורך שלכם, ולשם אנחנו בשירת העשבים עומדים לרשותכם. עם זאת, כדי להקל עליכם עוד יותר, חשוב לשים לב לדברים הבאים:

  1. ייעוד הדשא – את הדשא אפשר להתקין כמעט בכל מקום, בבית פרטי, בפינה של אזור משרדים, הגנים ציבוריים ועוד. בהתאם, כל מקום זקוק לסוג שונה של דשא ולכן חשוב לאבחן את הייעוד שלו כבר מההתחלה.
  2. גודל השטח – כדי לדעת לכמה דשא תזדקקו, חשוב למדוד מראש את גודל השטח עליו עתיד להיות מותקן הדשא, ובכך לחסוך לעצמכם ולבעל המקצוע זמן יקר.

כל אלו כאמור, יוכלו לסייע לכם כדי לבצע את תהליך הבחירה המושלם בדשא שלכם, אך בכל אופן אנחנו כאן לרשותכם לכל דבר.

הארנק פתוח והיד רושמת – כמה עולה דשא סינטטי בראש העין?

הדבר האחרון שנדבר עליו, ובנינו כנראה שמדובר בדבר שהכי מעניין אותנו, הוא "כמה עולה להתקין דשא סינטטי?". ובכן התשובה לשאלה זו, כמו גם עלויות של דברים רבים אחרים בחיינו, משתנה בהתאם למאפיינים שונים – בין אם בגלל גודל השטח המשפיע על כמות הדשא שנדרש, בין אם בשל סוג הדשא שהעלות של כל אחד מהסוגים היא שונה ובין אם בשל מורכבות השטח בו עתיד להיות מותקן הדשא. אי לכך, מומלץ לבקש הצעת מחיר עבור התקנת הדשא מראש, ובכך לדעת מה המחיר הרלוונטי למקרה הפרטי. אצלנו בשירת העשבים, תוכלו למצוא הצעות מחיר להתקנת דשא סינטטי במודיעין במחירים מעולים.

דרג עמוד זה post
דשא סינטטי בראש העין

עיון מהיר בכתבות נוספות