fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי

דשא סינטטי – מהיבואן לצרכן

דשא סינטטי איכותי קונים רק בשירת העשבים. אצלנו האיכות הגבוהה ביותר – הדגמים רבים – והמחירים? מהיבואן לצרכן, אם אתם מחפשים דשא איכותי? הגעתם למקום הנכון.

דגם ריו פרונט דשא סינטטי דגם ריו לאורך

דגם “ריו” בעל צבע ירוק בוהק
הדגם מתאים לשימוש  בשטחים גדולים, צימרים, ומקומות עם תחלופה גבוהה.גובה המרבד 25 מ”מ, צפיפות של 15800 תפרים למ”ר. הדגם מורכב מ 3  גווני ירוק.

מחיר למ"ר
בגליל סגור
30 ₪
לפי מידה
33 ₪
דגם ולנסיה דגם ולנסיה

דגם “ולנסיה” בעל מרקם קטיפתי
הדגם מתאים לשימוש ציבורי, צימרים, גני ילדים וגינות. גובה המרבד 38 מ”מ, צפיפות של 13650 תפרים למ”ר. הדגם מורכב מ 3  גווני ירוק.

מחיר למ"ר
בגליל סגור
35 ₪
לפי מידה
38 ₪
דשא סינטטי בחולון דגם קראון לאורך

“קראון / Crown” בעל צבע ירוק דומיננטי הדגם מתאים לשימוש ציבורי, צימרים, גני ילדים וגינות עם שימוש מסיבי. גובה המרבד 40 מ”מ, צפיפות של 13650 תפרים למ”ר. הדגם מורכב מ 3  גווני ירוק.

מחיר למ"ר
בגליל סגור
35 ₪
לפי מידה
38 ₪
דגם פריז דגם פריז לאורך

דגם “פריז” הדגם הצפוף ביותר בקטגוריה ובעל הגוון הטבעי ביותר. הדגם הנמכר ביותר בישראל כבר 5 שנים. מצטיין בצפיפות סיבים גבוהה, ובצבע טבעי ומרענן. גובה המרבד 38 מ”מ, בעל מרקם נעים ורך למגע.

מחיר למ"ר
בגליל סגור
39 ₪
לפי מידה
42 ₪
דשא סינטטי דגם קולסאום דשא קולסאום

דגם “קולסאום” בעל צבע ירוק כהה ודומיננטי הדגם מתאים לשימוש ציבורי, צימרים, גני ילדים וגינות עם שימוש מסיבי. גובה המרבד 38 מ”מ, צפיפות של 16800 תפרים למ”ר. הדגם מורכב מ 3  גווני ירוק.

מחיר למ"ר
בגליל סגור
37 ₪
לפי מידה
40 ₪
דשא סינטטי דגם טרויה דשא סינטטי דגם טרויה לאורך

דגם “טרויה” בעל צבע ירוק כהה ודומיננטי הדגם מתאים לגינות פרטיות וציבוריות , פארקים , גני אירועים , מרפסות , חצרות גג צימרים ועוד גובה המרבד 45 מ”מ, צפיפות של 22000 תפרים למ”ר.

מחיר למ"ר
בגליל סגור
57 ₪
לפי מידה
60 ₪
דשא סינטטי דשא אוסקר

דגם “אוסקר” בעל סיב סופר פייבר איכותי ורך מאוד למגע.הדגם מותאם לגינות יוקרה, גני אירועים ולאנשים שלא מתפשרים..
גובה המרבד 45 מ”מ, צפיפות של 18900 תפרים למ”ר.

מחיר למ"ר
בגליל סגור
62 ₪
לפי מידה
65 ₪
דשא סינטטי דגם נפוליאון דשא נפוליאון

דגם “נפוליאון” ממשפחת הקיסרים של פשוט ירוק הדגם הנמכר ביותר בישראל כבר 7 שנים. מצטיין באיכות סיב גבוהה, ובצבע טבעי ומרענן.גובה המרבד 42 מ”מ, בעל מרקם קטיפתי, עדין ורך מאוד למגע

מחיר למ"ר
בגליל סגור
60 ₪
לפי מידה
64 ₪
דשא דגם פרנטון דשא סינטטי דגם פרתנון

דגם “פרתנון” יוקרתי ואיכותי במיוחד, גמיש ורך מאד למגע.
הדגם מתאים לגינות פרטיות וציבוריות , פארקים , גני אירועים , מרפסות , חצרות גג צימרים ועוד

מחיר למ"ר
בגליל סגור
50 ₪
לפי מידה
53 ₪
דשא אוורסט דשא סינטטי דגם אוורסט לאורך

דגם “אוורסט”  של חברת פשוט ירוק הדגם המפואר ביותר בארץ הדגם מתאים לשימוש ציבורי, צימרים, מתחמי אירוח. וגינות פאר. גובה המרבד 47 מ”מ, צפיפות של 21000 תפרים למ”ר. 

מחיר למ"ר
בגליל סגור
72 ₪
לפי מידה
75 ₪
דשא סינטטי צבעוני אדום דשא סינטטי צבעוני טורקיז

חשבתם שצבע הדשא חייב להיות רק ירוק?
תרצו לצאת מהקופסא ולשלב גוונים מלאי חיים ומפתיעים? קיים בצבעים שונים ומגוונים: כחול, אדום, סגול, טורקיז.

מחיר למ"ר
בגליל סגור
75 ₪
לפי מידה
78 ₪
דשא סינטטי דגם שרי לאורך דשא סינטטי דגם שרי לאורך

דגם זה הינו מיועד בעיקר לאירועים חד פעמיים, לתצוגות, ולפתרונות עיצוביים לטווח קצר.

שימו לב דגם “שרי” אינו נמכר בחיתוך לפי מידה!

מחיר למ"ר
בגליל סגור
15 ₪
בשנים האחרונות, דשא סינטטי הפך לאלטרנטיבה פופולרית לדשא טבעי, ומציע פתרון לשמירה על מדשאה ירוקה ועשירה. עם התקדמות הטכנולוגיה, דשא סינטטי כעת מחקה מקרוב את המראה והתחושה של דשא אמיתי, מה שהופך אותו לבחירה מושכת עבור בעלי בתים, עסקים ומתקני ספורט כאחד.

התפתחות הדשא הסינטטי

דשא סינטטי, הידוע גם כמשטח סינטטי, עבר שינוי מדהים מאז הקמתו. במקור פותח בשנות ה-1960 עבור מגרשי ספורט, הדור הראשון של הדשא הסינטטי היה רחוק מהמוצר הרך והטבעי שאנו רואים כיום. הגרסאות המוקדמות היו עשויות מסיבים קשים ושוחקים שהיו לא רק לא נוחים אלא גם חסרו את המשיכה האסתטית של דשא טבעי. עם זאת, הרצון למשטח נמוך תחזוקה לכל מזג אוויר באולמות ספורט הוביל לשיפורים מתמשכים בטכנולוגיה ובחומרים המשמשים.

בשנות ה-1990, התקדמות בתהליכי הייצור הובילה לדורות השני והשלישי של דשא סינטטי, שכללו סיבים ארוכים יותר, חומרי מילוי כגון חול וגומי כדי לחקות אדמה ומערכות ניקוז משופרות. שינויים אלה הפכו את הדשא הסינטטי לרך יותר, בטוח יותר ומציאותי יותר במראה, והרחיבו את השימוש בו מעבר למגרשי ספורט לדשאים למגורים, גינון מסחרי ומרחבים ציבוריים.

כיום, דשא סינטטי מתהדר במרקמים ובצבעים מציאותיים מאוד, ייצוב UV למניעת דהייה ואפשרויות ידידותיות לסביבה העשויות מחומרים ממוחזרים. האבולוציה של דשא סינטטי משקפת מסע לקראת יצירת מוצר שלא רק משרת מטרות מעשיות אלא גם עומד בסטנדרטים אסתטיים, מה שהופך אותו לבחירה רב-תכליתית עבור יישומים שונים.

סוגי דשא סינטטי ושימושיהם

דשא סינטטי עבר דרך ארוכה מאז ראשיתו הצנועה, והתפתח לאפשרות גינון רב-תכליתית הזמינה בסוגים שונים כדי להתאים לצרכים ולהעדפות שונות. הבנת סוגי הדשא הסינטטי ושימושיהם הספציפיים יכולה לעזור לאנשים לקבל החלטות מושכלות בעת שיקול דשא סינטטי עבור החללים שלהם. ישנם הרבה סוגים של דשאים כמו דשא נפוליאון, דשא אוורסט, דשא סינטטי אולימפוס, דשא טרויה ועוד דגמים. רוב דגמי הדשא הסינטטי שייכים לאחת מהקטגוריות הבאות.

דשא סינטטי מניילון

ניילון, או פוליאמיד, ידוע בחוזקו ועמידותו, מה שהופך אותו לחומר אידיאלי לדשא סינטטי באזורים עם תנועה רבה. הוא יכול לעמוד במשקלים כבדים וטמפרטורות גבוהות מבלי לאבד את צורתו או מרקמו, מה שהופך אותו למושלם למגרשי ספורט, מגרשי משחקים ואזורים בהם משחקים חיות מחמד. למרות עלותו הגבוהה יותר בהשוואה לחומרים אחרים, דשא סינטטי מניילון מציע אריכות ימים ועמידות, ומבטיח מראה עמיד ובתולי.

דשא סינטטי מפוליאתילן

דשא סינטטי מפוליאתילן מועדף בשל מראהו הרך והטבעי, המחקה מקרוב דשא אמיתי הן במראה והן במגע. סוג זה של דשא סינטטי עדין על העור, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית עבור מדשאות מגורים, גנים ואזורים בהם משחקים ילדים. הוא גם קל לתחזוקה ולניקוי, ומציע איזון בין אסתטיקה לפונקציונליות. דשא מפוליאתילן זמין באורכי להבים, צפיפויות וצבעים שונים, המאפשרים התאמה אישית בהתאם לצורכי הגינון עבור גינות עם דשא סינטטי

דשא סינטטי מפוליפרופילן

דשא סינטטי מפוליפרופילן הוא האפשרות החסכונית ביותר, המתאימה לאלו בעלי תקציב מוגבל. הוא קל יותר ופחות עמיד מניילון או פוליאתילן, מה שהופך אותו לאידיאלי לאזורים עם תנועה מועטה כגון חללים פנימיים, גנים דקורטיביים ומרפסות. הסיבים הרכים שלו מספקים משטח נוח אך ייתכן שלא יעמדו בשימוש כבד או בטמפרטורות קיצוניות כמו הסוגים האחרים. למרות מגבלותיו, דשא מפוליפרופילן יכול להיות בחירה מעשית ליישומים ספציפיים בהם מראה אסתטי מקבל עדיפות על פני עמידות.

דשא סינטטי מיוחד

בנוסף לסוגים הבסיסיים, ישנם מוצרי דשא סינטטי מיוחדים שתוכננו ליישומים ספציפיים. לדוגמה, דשא ידידותי לחיות מחמד כולל מערכת ניקוז ייחודית לטיפול בפסולת וריחות, בעוד שדשא ספורט תוכנן לספק את האיזון הנכון של אחיזה, ריפוד ועמידות הנדרשים לפעילויות אתלטיות. ישנן גם אפשרויות ידידותיות לסביבה העשויות מחומרים ממוחזרים, המיועדות לצרכנים בעלי מודעות סביבתית.

כל סוג של דשא סינטטי משרת מטרה, ומספק העדפות, דרישות ותקציבים שונים. בין אם מדובר במשטח עמיד במתחם ספורט, אזור משחקים בטוח לילדים ולחיות מחמד, או מדשאה הדורשת תחזוקה נמוכה שנשארת ירוקה כל השנה, ישנה אפשרות של דשא סינטטי העונה על הצורך. הבנת המאפיינים והשימושים הייחודיים של כל סוג מבטיחה שאנשים יוכלו לבחור את הדשא הסינטטי הטוב ביותר ליישום הספציפי שלהם, תוך מיטוב הן הפונקציונליות והן המשיכה האסתטית.

יתרונות הדשא הסינטטי

דשא סינטטי מציע שפע של יתרונות על פני מקבילו הטבעי, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור רבים. יתרונותיו נעים בין מעשיים וכלכליים לסביבתיים, העונים על הצרכים של בעלי בתים, עסקים ומרחבים ציבוריים כאחד.

תחזוקה נמוכה

אחד היתרונות הקורצים ביותר של דשא סינטטי הוא דרישות התחזוקה הנמוכות שלו. בניגוד לדשא טבעי, שזקוק להשקיה, כיסוח ודשן קבועים כדי להישאר בריא וירוק, דשא סינטטי שומר על מראהו עם תחזוקה מינימלית. זה לא רק חוסך זמן ומאמץ אלא גם מפחית משמעותית את צריכת המים ואת הצורך בדשנים כימיים וקוטלי עשבים, מה שתורם לחיסכון בעלויות ולקיימות סביבתית.

עמידות

דשא סינטטי מתוכנן לעמוד בשימוש כבד ובתנאי מזג אוויר קשים, מה שהופך אותו לאפשרות עמידה במיוחד. הוא לא הופך לבוצי או ספוג מים בעונות גשומות, וגם לא מתייבש והופך לחום במזג אוויר חם ויבש. עמידות זו מבטיחה שדשא סינטטי ייראה שופע ותוסס כל השנה, מה שהופך אותו לאידיאלי הן למטרות בילוי והן למטרות אסתטיות במגוון הגדרות.

השפעה סביבתית

בעוד שייצור וסילוק של דשא סינטטי יש השלכות סביבתיות, הוא גם מציע מספר יתרונות ידידותיים לסביבה בהשוואה לדשא טבעי. הפחתת צריכת המים היא יתרון משמעותי, במיוחד באזורים שבהם מחסור במים הוא דאגה. יתרה מכך, ביטול הדשנים וקוטלי העשבים מפחית את זיהום דרכי המים, ותורם לסביבה בריאה יותר. יצרנים מסוימים מציעים גם דשא סינטטי העשוי מחומרים ממוחזרים, מה שמספק אלטרנטיבה אקולוגית לדשא סינטטי מסורתי.

בטיחות ונגישות

דשא סינטטי מספק משטח בטוח ונגיש למגוון רחב של פעילויות. הוא משמש לעתים קרובות במגרשי משחקים ובמגרשי ספורט, שם הוא יכול להפחית את הסיכון לפציעות הקשורות לנפילות על משטחים קשים. המרקם השווה והעמיד בפני החלקה של דשא סינטטי מבטיח שהוא נגיש לכולם, כולל אלו עם בעיות ניידות, מה שהופך את המרחבים הציבוריים ליותר מכילים.

אסתטיקה

לבסוף, לא ניתן להתעלם מהאסתטיקה של דשא סינטטי. עם התקדמות הטכנולוגיה, דשא סינטטי כעת מחקה מקרוב את המראה והתחושה של דשא טבעי (אלא אם בחרתם בדשא סינטטי צבעוני), ומציע פתרון נוף נעים לעין שנשאר ירוק ומטופח ללא קשר לעונה. הוא מספק שדרוג מיידי לכל אזור, משפר את המשיכה של נכסים למגורים ואת המשיכה החזותית של חללים מסחריים וציבוריים.

לסיכום, היתרונות של דשא סינטטי הם מרובי פנים, ומתייחסים הן לדאגות מעשיות והן לסביבתיות. התחזוקה הנמוכה שלו, העמידות, ההשפעה הסביבתית החיובית, הבטיחות, הנגישות והערעור האסתטי הופכים אותו לבחירה משכנעת ליישומים שונים.

חששות נפוצים וחסרונות

בעוד שדשא סינטטי מציג יתרונות רבים, ישנם גם חששות וחסרונות שאנשים צריכים לשקול לפני שהם מחליטים להתקין דשא סינטטי. הבנת בעיות פוטנציאליות אלה יכולה לעזור בקבלת החלטה מושכלת יותר שתואמת את הערכים והדרישות של האדם.

תהליך ההתקנה

התקנת דשא סינטטי יכולה להיות מורכבת ויקרה. היא דורשת הכנה נכונה של הקרקע, כולל הסרת הדשא הקיים, יישור הקרקע והתקנת מערכת ניקוז כדי למנוע הצטברות מים. לעתים קרובות מומלץ להתקנה מקצועית כדי להבטיח שהדשא הסינטטי יותקן כראוי, מה שמוסיף לעלות הכוללת. השקעה ראשונית זו יכולה להיות חסרון משמעותי עבור חלק מהאנשים, למרות החיסכון לטווח הארוך בתחזוקה.

שמירת חום

דשא סינטטי יכול לשמור על חום, מה שהופך אותו לחם משמעותית מדשא טבעי באור שמש ישיר. זה יכול להוביל לאי נוחות במזג אוויר חם ועלול להגביל את השימוש בשטחים חיצוניים במהלך חודשי הקיץ העמוסים. סוגים מסוימים של דשא סינטטי מיועדים להפחית את ספיגת החום, אך הם עשויים להיות יקרים יותר. שמירת חום היא שיקול חשוב עבור אנשים החיים באקלים חם במיוחד או עבור יישומים שבהם פני השטח ישמשו רבות במזג אוויר חם.

שיקולים סביבתיים

למרות שדשא סינטטי מפחית את צריכת המים ואת הצורך בטיפולים כימיים, הוא עשוי מפלסטיק וחומרים סינתטיים אחרים שיכולים להשפיע לרעה על הסביבה. תהליך הייצור צורך אנרגיה ומשאבים, ובסוף חייו, דשא סינטטי אינו מתכלה, מה שתורם לפסולת במזבלה. אפשרויות המיחזור מוגבלות, ובזמן שחלק מהמוצרים עשויים מחומרים ממוחזרים, הטביעה האקולוגית הכוללת היא דאגה לאנשים מודעים לסביבה.

אריכות ימים והחלפה

בעוד שדשא סינטטי עמיד, הוא לא בלתי ניתן להריסה ולבסוף יראה סימני בלאי, במיוחד באזורים עם תנועה רבה. אורך החיים של דשא סינטטי משתנה בהתאם לאיכות המוצר ועוצמת השימוש בו, אך בדרך כלל נע בין 10 ל-20 שנה. כאשר מגיע הזמן להחליף את הדשא הסינטטי, התהליך כולו, כולל הסרת ופינוי החומר הישן, יכול להיות עתיר עבודה ויקר.

לסיכום, בעוד שדשא סינטטי מציע יתרונות רבים, קונים פוטנציאליים צריכים לשקול בזהירות את תהליך ההתקנה, שמירת החום, שיקולים סביבתיים ואורך החיים וההחלפה של הדשא הסינטטי. כל אחד מהחסרונות הללו עשוי להשפיע על שביעות הרצון הכללית והכדאיות לטווח הארוך של דשא סינטטי ליישומים ספציפיים.

דשא סינטטי הפך לאלטרנטיבה פופולרית לדשא טבעי, ומציע פתרון מעשי לאלו המחפשים אפשרות גינון בעלת תחזוקה נמוכה, עמידה ואסתטית. ממקורותיו כמשטח בסיסי ושוחק למוצר פונקציונלי ומציאותי ביותר הזמין כיום, דשא סינטטי התפתח באופן משמעותי. זמין בסוגים שונים, כולל ניילון, פוליאתילן ופוליפרופילן, כל אחד עם השימושים והיתרונות הספציפיים שלו, דשא סינטטי עונה על מגוון רחב של יישומים. הוא מספק יתרונות רבים, כגון דרישות תחזוקה מופחתות, עמידות, יתרונות סביבתיים, בטיחות ומראה אסתטי.

עם זאת, משתמשים פוטנציאליים צריכים גם לשקול את החששות הנפוצים הקשורים לדשא סינטטי, כולל מורכבויות ההתקנה, שמירת חום, השפעה סביבתית והצורך בסופו של דבר בהחלפה. על ידי שקילת היתרונות והחסרונות הללו בזהירות, אנשים יכולים לקבל החלטות מושכלות העונות בצורה הטובה ביותר על הצרכים וההעדפות שלהם. בסופו של דבר, דשא סינטטי מציג אפשרות רב-תכליתית ליצירת חללים חיצוניים יפים ופונקציונליים, אך כמו כל בחירת גינון, הוא דורש שיקול דעת מעמיק כדי להבטיח שהוא תואם לערכים הסביבתיים ולאורח החיים של האדם.

השארת פרטים

דשא סינטטי, המכונה גם דשא מלאכותי, הפך בשנים האחרונות לבחירה פופולרית יותר ויותר עבור בעלי בתים ועסקים כאחד. מדובר באלטרנטיבה חסכונית לדשא טבעי הדורשת תחזוקה מינימלית ומציעה מגוון יתרונות. במדריך מקיף זה נספר על כל מה שאתם צריכים לדעת על דשא סינטטי, לרבות היתרונות הגלומים בו, הסוגים השונים הזמינים לצרכן וכיצד ניתן לבחור את האפשרות המתאימה לצרים שלכם.

היתרונות של דשא סינטטי

אחד היתרונות העיקריים של הדשא הסינטטי טמון בעובדה שהוא דורש תחזוקה מינימלית. שלא כמו דשא טבעי, דשא סינטטי אינו דורש כיסוח, השקיה או דישון. במילים אחרות, דשא מלאכותי מהווה אפשרות מצוינת למי שרוצה לחסוך זמן וכסף בטיפול בדשא. בנוסף, הדשא עמיד במיוחד ויכול להחזיק מעמד שנים רבות, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור אזורים עם תנועה גבוהה כגון מגרשי משחקים, מגרשי ספורט ואזורים המיועדים לחיות מחמד.

יתרון נוסף הגלום בדשא סינטטי הוא היותו ידידותי לסביבה, וזאת בניגוד לתדמית השלילית שהוא זכה לה. דשא סינטטי נחשב לידידותי לסביבה מפני שהוא אינו דורש השקיה ולכן מסייע לחסוך במים. בנוסף לכך,הדשא  אינו מצריך שימוש בחומרי הדברה או דשנים, שעלולים להזיק לסביבה. לבסוף, דשא מלאכותי עשוי גם מחומרים ממוחזרים, מה שמפחית פסולת ומסייע בשימור משאבי הטבע.

אילו סוגי דשא סינטטי קיימים?

ישנם מספר סוגים של דשא סינטטי הזמינים לרכישה, כשלכל אחד מהם מאפיינים ייחודיים משלו. עם הסוגים הנפוצים ביותר של דשא סינטטי ניתן למנות:

  • דשא סינטטי מפוליאתילן – נחשב רך ומרגיש דומה לדשא טבעי. בנוסף, בדומה לדשא סינטטי מניילון, גם דגם העשוי מפוליאתילן עמיד בפני קרינת UV, ולכן צבעו אינו דוהה עם הזמן.
  • דשא סינטטי מפוליפרופילן: נחשב לאפשרות המשתלמת ביותר למי שמעוניין לחסוך כסף. אמנם, הוא אינו עמיד כמו דשא מניילון או פוליאתילן, אך הוא מהווה בחירה טובה עבור אזורים שלא הולכים בהם לעתים קרובות.

כיצד לבחור את הדשא הסינטטי הנכון

בעת בחירת דשא סינטטי, ישנם מספר גורמים שיש לקחת בחשבון:

  • סוג השימוש: שקלו כיצד תשתמשו בדשא הסינטטי. האם הוא יותקן באזור עם תנועה גבוהה, כמו מגרש ספורט או מגרש משחקים? או דווקא באזור דל תנועה, כמו מדשאה למגורים?
  • תקציב: דשא סינטטי יכול להיות זול במיוחד או יקר למדי. קחו בחשבון את התקציב שלכם בבחירת סוג הדשא שבו אתם מעוניינים.
  • מראה: דשא סינטטי מגיע במגוון צבעים ומרקמים, אז בחרו כזה שנראה טבעי ומשלים את הנוף שלכם.
  • התקנה: על מנת להגיע לתוצאות הטובות ביותר, יש להיעזר באנשי מקצוע על מנת להתקין דשא סינטטי.
  • תחזוקה: בעוד שדשא סינטטי דורש תחזוקה מינימלית, סוגים מסוימים עשויים לדרוש תחזוקה רבה יותר מאחרים. חשבו כמה זמן ומאמץ אתם מוכנים להשקיע בשמירה על הדשא הסינטטי שלכם.

דשא סינטטי מהווה אופציה רב תכליתית וחסכונית למי שמחפש לחסוך זמן וכסף בטיפול בדשא. הוא ידידותי לסביבה ועמיד במיוחד. לאור העובדה שישנם סוגים רבים של דשא סינטטי שניתן לבחור ביניהם, חשוב לקחת בחשבון את אופי השימוש, התקציב, המראה, ההתקנה והתחזוקה בעת בחירת הדשא הסינטטי המתאים לצרכים שלכם. כך, תוכלו להבטיח שתהנו ממדשאה מהנה שתחזיק מעמד לאורך שנים רבות.

שירת העשבים – ללכת על הטוב יותר

מדינת ישראל שמתאפיינת באקלים מדברי, מציבה תנאי חיים קשים לדשא ולבעליו. השמש הקופחת מייבשת את הדשא שאוהב מים ומחייבת השקיה רבה ואילו מחירי המים הגבוהים אותם כולנו מרגישים, בחשבון הדו חודשי הופכים את גידול הדשא הטבעי לאתגר לא פשוט ולתענוג יקר למדי. בנוסף הדשא דורש התקנת תשתית מתזים וממטירים, רכישת מכסחת דשא, תחזוקה אינסופית, דישון וכיסוח עצמי או ע”י גנן מקצועי.
לשמחתנו, יש תחליף יעיל וידידותי למרבדי הדשא: דשא סינטטי מבית שירת העשבים.

מראה ירוק ורענן, לאורך שנים רבות

בשונה מהדשא הרגיל, הדשא המלאכותי שלנו עמיד בפני פגעי האקלים הישראלי ושומר על מראה רענן ונקי לאורך שנים רבות, ללא תחזוקה וללא כל מאמץ מצדכם. עם זאת, לא כל סוגי הדשא הסינטטי זהים ולכן, רק בחירה בחברה מקצועית תיתן לכם את השקט הנפשי שמדובר בדשא המתאים ביותר לצרכים שלכם אשר ישרת אתכם לאורך שנים רבות.
שירת העשבים, מהחברות המקצועיות בישראל תספק לכם דשא בהתאמה אישית למידות הגינה ולאופן השימוש שלכם בדשא ובנוסף, תעמיד לרשותכם שירות תמיכה טלפוני, מדריכים דיגיטליים להתקנה עצמית פשוטה וקלה ואחריות ל-5 שנים לגוון ולהתפוררות.

יישום קל ומהיר על כל משטח

שטיחי הדשא הסינטטי של שירת העשבים עומדים לרשותכם במספר מידות רוחב: החל משני מטרים, דרך 3 מטרים ועד 4 מטרים ובאורך אחיד של 25 מטרים. באפשרותכם ליישם את הדשא על משטחי בטון, ריצוף או אדמה.

טיפים להתקנת דשא סינטטי בדרך קלה ויעילה

ביישום ישיר על גבי האדמה, מומלץ להניח מצע סומסום המשמש בסיס מהודק לדשא. המצע מאפשר קליטה טובה יותר של מי הגשם (הדשא הסינטטי מצויד בפתחי ניקוז בדיוק למטרה זו) ולמניעת נגר על גבי מרבדי הדשא הסינטטי. כמו כן, ביישום על אדמה, רצוי להניח יריעת פלריג המונעת צמיחת עשבים.
על מנת לכסות היטב את כל השטח בגינה המיועד לדשא ירוק ויפהפה, מחברים בין היריעות בסרט הדבקה מיוחד המגשר בין החתיכות ואף מאפשר פירוק עדין של הדשא בשעת הצורך, ללא פגיעה בו. בנוסף, ניתן לקבע את הדשא המלאכותי באמצעות מסמרים באורך 20 ס”מ, המונעים תזוזות.

מגוון אביזרים להתקנת דשא סינטטי

הדשא של שירת העשבים ניתן להתקנה עצמית, גם אם יש לכם זוג ידיים שמאליות. כל שעליכם הוא לעשות הוא להזמין יחד עם יריעות הדשא, את האביזרים הבאים. נשמח לייעץ לכם לגבי הכמויות הנדרשות ואף לשלוח אליכם קבצי הדרכה מפורטים להתקנה מוצלחת כמו כן תוכלו לבקר באגף – אביזרים להתקנת דשא אשר נמצא בתפריט האתר.

חשוב לזכור כי לפני שאתם מזמינים, חשוב כי תערכו בראש ובראשונה סקר שוק מקיף, אבל יעזור לכם להבין את הסוגים השונים אשר קיימים כיום בשוק, וכמובן יעזור לכם לבחור את החברה המקצועית, האמינה והטובה ביותר, אשר תוכל לספק לכם גם מוצר איכותי ברמה הגבוהה ביותר, וגם שירות מהיר, אדיב ומקצועי, ללא פשרות. כאמור, דשא ברמה גבוהה, יעניק לכם שנים רבות של שקט, ומראה מזמין ומטופח הן לגינה והן למרפסת.

דגמים מובחרים של דשא סינטטי

הדגם הזול ביותר15 ₪
מחיר ממוצע לרוב הדגמים40 ₪
מחיר הדגם היקר והאיכות ביותר72 ₪

שירת העשבים יבואני דשא סינטטי בעל תו תקן

אנו בשירת העשבים מיבאים את הדשא הטוב בישראל ומעמידים לרשותכם במחירים ללא פערי תיווך מגוון נרחב של דגמי פרימיום איכותיים.
הדשא המלאכותי שמחירו ברכישה מעט גבוה יותר מאשר דשא רגיל, מחזיר עד מהרה את הפער במחיר כי הוא אינו דורש השקיה, תחזוקה, כיסוח או דישון ובזכותו, אתם נהנים מגינה ירוקה, מטופחת ומזמינה כל השנה.

על איכות לא מתפשרים

הדשא המלאכותי של שירת העשבים הוא למעשה דשא מלאכותי שעשוי מסיבי פלסטיק ייעודיים בצפיפות גבוהה, הארוגים כשטיח. גובה סיבי הדשא נע בין 25 ל-45 מ”מ וצפיפות התפרים שמגדירה את איכות הדשא וככל שהיא גבוהה יותר הדשא מרגיש יותר “בשרני” ונעים לדריכה, נעה בין 14,000 תפרים למ”ר ל-25,000 תפרים למ”ר.

יותר ישראליים רוכשים דשא סינטטי בשנים האחרונות

אם גם אתם חולמים על גינה מזמינה וירוקה, אין כל ספק כי מוצר זה מתאים לכם. למעשה, ניתן לראות כי יותר ויותר ישראלים בוחרים במוצר זה בשנים האחרונות. יותר מכך, דשא סיננטי משדרג ברגע אחד את נראותה בית כולו ואת הגינה או המרפסת בפרט. כאשר אתם בוחרים באפשרות של דשא מלאכותי אתם מבטיחים כי הגינה שלכם תראה מטופחת ויפה לאורך כל ימות השנה, גם בימים הקשים של הקיץ, וגם בחורף הקר.

שירת העשבים - המגרש

דשא סינטטי מבית שירת העשבים
שירת העשבים המגרש
5/5 - (1119 votes)