fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

משטח בטיחות לגינה

מעוניינים להזמין משטח בטיחות לגינה של הבית? היום אתם יכולים להזמין משטח איכותי לגינה מגומי אשר ישמש את הילדים שלכם לשעות רבות בפעילות בגינה. אם אתם בעלי גן ילדים או מסעדה המארחת משפחות עם ילדים בגינה, תוכלו להזמין התקנה מקצועית של משטח על פי גודל הגינה שלכם ועל פי הצרכים העסקיים הדרושים לכם ביום יום. את משטח הגינה יתקינו עבורכם אנשי מקצוע מיומנים בתחום אשר מביאים איתם ניסיון רב בתכנון ובנייה של משטחי בטיחות לגינות לכל מטרה.

משטחי בטיחות לגינה לביטחון הילדים

על מנת שהילדים שלכם או הילדים המגיעים לבית העסק שלכם יוכלו לשחק בהנאה שעות רבות ולשמור על בטיחותם בעת המשחק, מומלץ לכם להתקין משטחי בטיחות לגינה אשר מרפדים את האדמה בצורה מושלמת ומספקים לילדים משטח ריצה ומשחקים רך שימנע פציעות בעת נפילה. בנוסף, משטח הבטיחות מאפשר לתינוקות שרק מתחילים ללכת, מקום ללכת עליו בצורה בטוחה המאפשר הפתחה של המכה בכל נפילה של התינוק.

הזמנת משטחי גומי איכותיים לגינות ילדים

בכדי להזמין משטחי גומי איכותיים לגינה הפרטית שלכם או לגינת בית העסק שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים ולהזמין משטח בטיחות המתאים ביותר לגינה בבעלותכם. משטחי הבטיחות של חברת שירת העשבים עוברים בטיחות איכות ותקינות קפדניות על מנת לוודא כי הם יהוו משטח איכותי עבור הילדים המשחקים בגינה. בנוסף לכך, משטח הבטיחות יכול להגיע בצבעים שונים ובעיצובים מיוחדים שאתם תבחרו יחד עם צוות חברת שירת העשבים.

התקנה של משטחים לריצוף בטיחותי

צוות חברת שירת העשבים מזמין אתכם להנות משירות התקנה של משטח בטיחות לגינה עם חומרי הגלם האיכותיים והמתקדמים ביותר הקיימים היום. אנשי הצוות של החברה יגיעו אליכם ויבנו עבורכם את משטח הפעילות הטוב ביותר לילדים אשר ישמור על הבטיחות שלהם בעת המשחק ויאפשר לכם להשתמש במשטח גם לשנים הבאות בצורה יעילה לכל פעילות.

חברת שירת העשבים מציעה משטח בטיחות לגינה

מוכנים להתקין משטח בטיחות איכותי? התקנה של משטח לבטיחות הילדים מזמינים רק מחברת שירת העשבים! זה הזמן לחייג למספר הטלפון המופיע באתר ולהזמין התקנה של משטחי בטיחות איכותיים בגינה שלכם!

תכנון ועיצוב של גינה בהתאמה אישית

את התכנון של הגינה החדשה שלכם, תוכלו לעשות יחד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום והכל בהתאמה אישית לסגנון העיצוב האהוב עליכם. יש לכם אפשרות לבחור את צבעי הפרחים, סוגי העצים, הריהוט לגינה ואת סגנון העיצוב המתאים ביותר לכם. בנוסף לכך, ניתן להתאים את הגינה לצרכים שלכם ושל בני המשפחה. כלומר, אם יש ילדים הגרים בבית, ניתן לבנות איזור מותאם במיוחד להם עם דשא סינטטי ומקום מתאים למתקני משחקים והכל על-פי הבחירה שלכם.

למי כדאי לפנות להקמת גינה?

אם קיבלתם החלטה על הקמת גינה מתוכננת ומעוצבת, הגעתם למקום הנכון! חברת שירת העשבים מעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לתכנון ועיצוב גינה בהתאמה אישית עם צוות מומחים שילווה אתכם לאורך כל הקמת הגינה, מבניית החיפויים לאדמה ועד בחירת השולחנות והכיסאות לגינה.

 

הקמת גינה עם חברת שירת העשבים

הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מזמין אתכם לתאם פגישה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהתחיל בתכנון מקצועי להקמת הגינה שלכם!

דרג עמוד זה page