fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא לגני ילדים

בעלים של גן ילדים? זקוקים לאנשי מקצוע לתיקון הדשא? תיקון דשא לגני ילדים מומלץ לעשות רק עם אנשי מקצוע בתחום הייבוא של דשא סינטטי. דשא סינטטי איכותי יחסוך לכם בהוצאות על התחזוקה של הגינה ויספק לילדים הנמצאים בגן בשעות היום, משטח בטיחות איכותי רך ונעים שיאפשר להם לעשות כל פעילות ומשחקים באופן נוח ובטיחותי.

דשא לגני ילדים באיכות גבוהה

כאשר אתם באים להזמין דשא לגני ילדים, חשוב שתבחרו בסוג איכותי של דשא סינטטי אשר ישמש את הגן שלכם בצורה יעילה לשנים הבאות ולטווח הארוך. מבין סוגי הדשא הסינטטי האיכותיים ביותר, ניתן למצוא את הדשא הסינטטי מדגם נפוליאון, דגם דאלאס ודגם אוסקר הנחשבים לאיכותיים במיוחד. הדשא הסינטטי הנמכר היום עשוי מחומרי גלם ברמה גבוהה ועם עיצוב בעל מראה טבעי של דשא אמיתי.

התקנת דשא לגינה מלאכותי

בכל הזמנה של שירותי התקנת דשא לגינה, יש לכם אפשרות להזמין שירותי התקנה של דשא סינטטי על אדמה או דשא סינטטי על בטון. אם בגן הילדים בבעלותכם הגינה מכוסה בבטון, תוכלו להזמין התקנה וחומרי גלם המתאימים להתקנה על בטון. במידה והמשטח של הגינה הוא אדמה, תדרשו להזמין גם אבני סומסום שיכסו את האדמה מתחת למרבדי הדשא הסינטטי.

דשא לגן לחיסכון בהוצאות

בכל התקנה של דשא לגן, יש לכם אפשרות לחסוך בעלויות תחזוקה בצורה משמעותית. בהשוואה לגידול של דשא אמיתי, הדשא הסינטטי מנצח בגדול בקטגוריה של חיסכון בהוצאה החודשית. כאשר מתקינים דשא סינטטי איכותי בצורה מקצועית, הוא צריך להחזיק לכם לתקופה ארוכה של שנים ללא תקלות מיוחדות. דשא טבעי דורש השקייה, ניקוש עשבים ותחזוקה שבועית ועל כן הוא יקר יותר בטווח הארוך.

איך מזמינים דשא סינטטי לגינה?

דשא סינטטי לגינה מזמינים טלפונית דרך חברת שירת העשבים הנחשבת לאחת החברות המקצועיות ביותר בישראל בתחום התקנה ותיקון דשא לגני ילדים. צוות חברת שירת העשבים מביא איתו ניסיון רב וידע עצום בתיקון והתקנה של מרבדי דשא סינטטי לגני ילדים (פרטיים ועירייה) באזורים רבים ברחבי הארץ.

חברת שירת העשבים מציעה – תיקון דשא לגני ילדים

להזמנת שירות תיקון או התקנה של דשא סינטטי איכותי, התקשרו עכשיו למספר הטלפון של חברת שירת העשבים והזמינו את צוות החברה לגן הילדים בבעלותכם!

תכנון ועיצוב של גינה בהתאמה אישית

את התכנון של הגינה החדשה שלכם, תוכלו לעשות יחד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום והכל בהתאמה אישית לסגנון העיצוב האהוב עליכם. יש לכם אפשרות לבחור את צבעי הפרחים, סוגי העצים, הריהוט לגינה ואת סגנון העיצוב המתאים ביותר לכם. בנוסף לכך, ניתן להתאים את הגינה לצרכים שלכם ושל בני המשפחה. כלומר, אם יש ילדים הגרים בבית, ניתן לבנות איזור מותאם במיוחד להם עם דשא סינטטי ומקום מתאים למתקני משחקים והכל על-פי הבחירה שלכם.

למי כדאי לפנות להקמת גינה?

אם קיבלתם החלטה על הקמת גינה מתוכננת ומעוצבת, הגעתם למקום הנכון! חברת שירת העשבים מעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לתכנון ועיצוב גינה בהתאמה אישית עם צוות מומחים שילווה אתכם לאורך כל הקמת הגינה, מבניית החיפויים לאדמה ועד בחירת השולחנות והכיסאות לגינה.

הקמת גינה עם חברת שירת העשבים

הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מזמין אתכם לתאם פגישה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהתחיל בתכנון מקצועי להקמת הגינה שלכם!
רוצים להגן על ילדכם בחצר הגן? נסו את משטח הבטיחות אייסופט שלנו

דרג עמוד זה post