fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

הקמת גינה

הקמת גינה היא יצירה אומנתית בפני עצמה וכוללת הוספת חיפוי לקרקע, שתילת עצים, עציצים, פרחים, דשא והקמת מערכת השקייה מתקדמת שתאפשר השקייה אוטומטית בזמנים קבועים. הגינות הנפוצות ביותר בישראל הן הגינות בסגנון ים תיכוני אך ניתן לראות גם גינות בסגנון יפני אשר התחילו לתפוס תאוצה בשנים האחרונות. בנוסף לכך, ישנו ביקוש גדול להקמה של גינות תבלינים בכל גינות הבית החדשות. 

 

עם הקמת הגינה החדשה שלכם, אתם תצטרכו אביזרים לגינה אשר יהוו חלק מהעיצוב הכללי של הגינה כגון אדניות עץ, רהיטים מעץ מלא, משטחי דשא סינטטי וכל אביזר הרלוונטי לדרישות שלכם.

הקמה של גינות יוקרה

אם אתם גרים בבית פרטי או בדירת גן, תוכלו להזמין אנשי מקצוע מומחים להקמה של גינות יוקרה! גינות יוקרה מביאות איתן עיצוב ייחודי ושימוש בסגנונות קלאסיים לתכנון ועיצוב הגינה. הגינות היוקרתיות כוללות שימושים של עץ מלא, מתכת באיכות גבוהה וחומרי גלם עמידים לפגעי מזג האוויר כגון לחות גבוהה, מי גשמים, וקרני שמש חזקות.

תכנון ועיצוב של גינה בהתאמה אישית

את התכנון של הגינה החדשה שלכם, תוכלו לעשות יחד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום והכל בהתאמה אישית לסגנון העיצוב האהוב עליכם. יש לכם אפשרות לבחור את צבעי הפרחים, סוגי העצים, הריהוט לגינה ואת סגנון העיצוב המתאים ביותר לכם. בנוסף לכך, ניתן להתאים את הגינה לצרכים שלכם ושל בני המשפחה. כלומר, אם יש ילדים הגרים בבית, ניתן לבנות איזור מותאם במיוחד להם עם דשא סינטטי ומקום מתאים למתקני משחקים והכל על-פי הבחירה שלכם.

למי כדאי לפנות להקמת גינה?

אם קיבלתם החלטה על הקמת גינה מתוכננת ומעוצבת, הגעתם למקום הנכון! חברת שירת העשבים מעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לתכנון ועיצוב גינה בהתאמה אישית עם צוות מומחים שילווה אתכם לאורך כל הקמת הגינה, מבניית החיפויים לאדמה ועד בחירת השולחנות והכיסאות לגינה.

 

הקמת גינה עם חברת שירת העשבים

הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מזמין אתכם לתאם פגישה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהתחיל בתכנון מקצועי להקמת הגינה שלכם!

דרג עמוד זה page