fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

גינות גג

תכנון והקמה של גינות גג דורשת ידע רב וכישרון לעיצוב. את העיצוב של הגינה על הגג אתם יכולים לבחור ממגוון עיצובים או להזמין עיצוב המותאם לכם אישית. יש לכם אפשרות לבחור בהקמה של גינות גג בעיצובים שונים כגון עיצוב קלאסי, עיצוב יפני או עיצוב ים תיכוני ולהוסיף לעיצוב שבחרתם גם מערכת השקייה מתקדמת ואוטומטית אשר תספק את המים לפרחים, שיחים, עצים ולדשא של הגינה החדשה.

מעצב גנים מקצועי לגג

מעצב גנים מקצועי תוכלו למצוא באחת החברות המקצועיות בישראל להקמה של גינות גג. עם צוות מומחים בגננות בעלי ידע רב בצמחים ופרחים, יש לכם את האפשרות להקים גינה מאפס בכל גג הנמצא ברשותכם.

תכנון והקמה של גינות גג

על מנת שתוכלו לתכנן את גינת הגג שלכם, זה הזמן לפנות לחברה מקצועית ומנוסה בתכנון והקמה של גינות גג ולבחור את העיצוב המתאים לכם ביותר לגינה החדשה. הקמת הגינה תארך על-פי לו”ז מוגדר ובשלבים מסודרים עד לסיום הפרוייקט בתוצאה מושלמת!

שירות הקמה של גינה – רק ב”שירת העשבים”!

שירותי הקמה של גינה לגג, מומלץ להזמין רק מהחברה המקצועית ביותר – חברת שירת העשבים! חברת שירת העשבים מספקת שירות תכנון והקמה של גינות מרהיבות למגזר הפרטי, הציבורי והעסקי ומעניקה שירות אישי וליווי מקצועי לאורך כל שלבי הקמת הגינה על הגג שלכם. צוות חברת שירת העשבים מלווה מאות לקוחות בכל שנה והוא ישמח לסייע לכם בכל שאלה ובקשה במהלך הקמת הגינה החדשה.

הקמה של גינות גג עם חברת שירת העשבים

חברת שירת העשבים כוללת צוות מומחים להקמת גינות עם חומרי הגלם האיכותיים ביותר! עם ניסיון של מעל ל-10 שנים, צוות חברת שירת העשבים יתכנן עבורכם את הגינות היפות והמרהיבות ביותר על הגג ובמחירים משתלמים במיוחד! צוות חברת שירת העשבים ישמח לתת לכם הצעת מחיר התואמת למטרות שלכם ולתקציב אשר הגדרתם מראש.

דרג עמוד זה page