fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

התקנת דשא סינטטי

התקנת דשא סינטטי

התקנה בחצר הבית

התקנה בשטחים ציבוריים

התקנה בשטחים ציבוריים

מידע חשוב על התקנת דשא סינטטי

בשנים האחרונות עקב עליה באיכות הדשא המיובא לישראל, ישנה עליה רבה בצריכה של דשא סינטטי בקרב ישראלים רבים אשר מחפשים חלופה לדשא אמיתי המצריך טיפול רב והוצאות רבות. המודעות לדשא סינטטי הלכה והתפתחה כך שדשא הסינטטי הפך להיות חלק חשוב בעיצוב גינות, גני שעשועים, אולמות אירועים, גגות ומרפסות. השיפור באיכות הדשא ובמראה שלו הביא לכך שישראלים רבים מעדיפים להשקיע בהתקנת דשא סינטטי בפעם אחת מאשר השקייה וטיפול בדשא אמיתי על בסיס שבועי. דגמי הדשא הסינטטי האיכותיים ביותר הקיימים היום דומים מאוד לדשא רגיל ומספקים את האפקט של דשא ירוק לכל משטח שתבחרו.

התקנת דשא סינטטי דרך חברת שירת העשבים

בעיון נרחב באתר שלנו ובדף זה בפרט תוכלו להתרשם משירותי החברה, כמו כן תוכלו לבקר בעמוד המרכזי של דגמי 2024, למעבר לעמוד לחצו –  דשא סינטטי.
בשירת העשבים תוכלו למצוא דגמים רבים, דאגנו לכם לתמונות איכותיות ולוידאו איכותי אשר ייתן לכם המחשה הכי טובה שניתן להעביר דרך המסך, רוצים קצת מעבר? מוזמנים להגיע אל המגרש שלנו בו תוכלו לגעת ולהתרשם מהדגמים הרבים בליב.

בחרתם דגם?, מצויין! – תוכלו להתקין בעצמכם או להזמין התקנה של הצוות המקצועי של החברה. צרו קשר עכשיו והזמינו דשא סינטטי איכותי!

התקנת דשא סינטטי לפני שדרוג גינה ציבורית אחרי

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

מידע חשוב על התקנת דשא סינטטי

בשנים האחרונות עקב עליה באיכות הדשא המיובא לישראל, ישנה עליה רבה בצריכה של דשא סינטטי בקרב ישראלים רבים אשר מחפשים חלופה לדשא אמיתי המצריך טיפול רב והוצאות רבות. המודעות לדשא סינטטי הלכה והתפתחה דשא הסינטטי הפך להיות חלק חשוב בעיצוב גינות, גני שעשועים, אולמות אירועים, גגות ומרפסות. השיפור באיכות הדשא ובמראה שלו הביא לכך שישראלים רבים מעדיפים להשקיע בהתקנת דשא סינטטי בפעם אחת מאשר השקייה וטיפול בדשא אמיתי על בסיס שבועי. מרבדי הדשא הסינטטי האיכותיים ביותר הקיימים היום דומים מאוד לדשא רגיל ומספקים את האפקט של דשא ירוק לכל חלקת אדמה.

התקנת דשא סינטטי דרך חברת שירת העשבים

האתר של חברת שירת העשבים מאפשר לכם לבחור מרבדי דשא סינטטי איכותיים ולהתקין אותם בעצמכם או להזמין התקנה של הצוות המקצועי של החברה. צרו קשר עכשיו והזמינו דשא סינטטי איכותי!

שדרוג גינה ציבורית לפני שדרוג-גינה-ציבורית-אחרי

התקנת דשא סינטטי במרפסת

השימוש של דשא סינטטי במרפסת הוא נפוץ ביותר ומאפשר לבנות לילדים אזור נוסף למשחקים בבית שיש בו שמש ואור לאורך רוב חודשי השנה. התקנת דשא סינטטי במרפסת מתבצעת בדרך כלל על ידי צוות אנשי מקצוע בתחום אך ניתן להתקין את מרבדי הדשא גם באופן עצמאי, עם ציוד מתאים ותכנון נכון של חלקי הדשא בהתאמה לגודל ולמבנה המרפסת שלכם.

דשא סינטטי איך מתקינים באופן עצמאי?

לאחר שמצאתם מרבדי דשא סינטטי איך מתקינים את הדשא זה כבר דבר אחר. מרבדי הדשא הסינטטי אינם משמשים כמו שטיחים בבית ויש להתקין אותם בצורה מקצועית על מנת שישמשו אתכם ביעילות בשנים הבאות. בכדי לבצע את ההתקנה בעצמכם, צריך לקנות מספר אביזרי התקנה כגון דבק חד רכיבי (דבק פוליאוריתן), מסמרים, תוחם אמריקאי, סרט הדבקה PVC ופלריג (המיועד להתקנה על אדמה). בכדי לקבל מידע על התקנת הדשא הסינטטי, ניתן לפנות לאנשי מקצוע בתחום ולקבל ייעוץ טלפוני להתקנת מרבדי הדשא בגינה או במרפסת שלכם.

איך להתקין דשא סינטטי ללא ציוד?

כעיקרון ניתן להניח מרבד דשא סינטטי ללא התקנה, אך למעשה הוא עלול להגיע לבלאי מואץ כאשר הוא לא מותקן על הריצפה ובמידה והוא מונח על האדמה, עשבים שוטים עלולים לגרום לבליטות בדשא בטווח הארוך. אם כן, השאלה איך להתקין דשא סינטטי צריכה להישאל כאשר יש לכם את הציוד המתאים להתקנה של הדשא הסינטטי וזאת בכדי שישמש אתכם לשנים רבות.

התקנת דשא סינטטי מחיר משתלם

בחיפוש אחר אנשי מקצוע להתקנת דשא סינטטי מחיר משתלם תוכלו למצוא דרך חברת שירת העשבים! חברת שירת העשבים כוללת מומחים בתחום התקנת דשא סינטטי המביאים איתם ידע וניסיון של שנים רבות והם יתקינו עבורכם כל סוג של דשא סינטטי שתבחרו.

התקנת דשא סינטטי דרך חברת שירת העשבים

האתר של חברת שירת העשבים מאפשר לכם לבחור מרבדי דשא סינטטי איכותיים ולהתקין אותם בעצמכם או להזמין התקנה של הצוות המקצועי של החברה. צרו קשר עכשיו והזמינו דשא סינטטי איכותי!

למי כדאי לפנות להקמת גינה?

אם קיבלתם החלטה על הקמת גינה מתוכננת ומעוצבת, הגעתם למקום הנכון! חברת שירת העשבים מעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לתכנון ועיצוב גינה בהתאמה אישית עם צוות מומחים שילווה אתכם לאורך כל הקמת הגינה, מבניית החיפויים לאדמה ועד בחירת השולחנות והכיסאות לגינה.

הקמת גינה עם חברת שירת העשבים

הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מזמין אתכם לתאם פגישה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהתחיל בתכנון מקצועי להקמת הגינה שלכם!

הקמת גינה בבית פרטי לפני הקמת גינה בבית פרטי אחרי

טעימה קטנה מהתקנות שכבר ביצענו

4.9/5 - (15 votes)