fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי בשוהם

דשא סינטטי בשוהם – הדשא של השכן לא חייב להיות ירוק יותר!

עם השנים מדינת ישראל הופכת חמה יותר, ובמגורים בשוהם דבר זה נוכח ביתר שאת. לחום זה מגוון השלכות, שאחת מהן זוהי המהירות בה דשא הופך להיות צהבהב ודליל. לכן, המשמעות היא הקושי לשמור על דשא טבעי, רענן ובעל נראות יפה. בדשא טבעי יש צורך להכיר באופן מדויק את סוג הדשא כדי לעמוד בדרישות הטיפול בו ובנוסף לכך יש צורך לכסחו באופן תדיר, כדי שיצמח באופן מיטבי. כמו כן, אם יש לכם משטח גדול לכסות בדשא הדבר יצריך זמני טיפול ממושכים ומעייפים, ואם לא תרצו לעשות זאת בעצמכם תצטרכו באופן תדיר לשלם לאדם אחר שיטפח את המדשאה שלכם, אז אם אתם מחפשים דשא סינטטי בשוהם עליכם קראו את הכתבה הבא שתיתן לכם מספר טיפים על בחירה נכונה בדשא סינטטי.

כדי להימנע מכלל בעיות אלו, ניתן למלא את המשבצת בעזרת דשא סינטטי מבית 'שירת העשבים' יכולה לספק לכם דשא סינטטי – דשא מלאכותי שיוכל להתאים במיוחד לשטח ולמרחב שלכם. הדשא הסינטטי אינו מצריך התעסקות וטיפוח תמידיים, אלא רק השקעה חד פעמית בבחירה ובהתאמת סוג הדשא הסינטטי המדויק לכם ובקנייתו. דבר זה יוכל לחסוך לכם הוצאות כלכליות ובזבוז זמן הכרוכים בטיפוח דשא טבעי, וכן יחסוך התעסקות והשקעת מאמץ. דבר נוסף שמבחין לטובה את הדשא הסינטטי הוא החיסכון במים, שרלוונטי גם בפן הכלכלי וגם בפן הסביבתי.

אני לא בטוח מהו התקציב שלי לקניית הדשא הסינטטי – תוכלו לעזור לי?

אצלנו ב'שירת העשבים' תוכלו למצוא דשא סינטטי בטווח רחב של מחירים, כך שתוכלו לבחור את הדגם המתאים לכם בהתאם לצורכיכם ולתקציב הנתון לכם לעיצוב המרחב הפרטי שלכם. בשל כך, דגמי הדשא הסינטטי בשוהם שאנו מציעים יוכלו להיות יעילים עבורכם גם אם לא תרצו להוציא על כך סכום גבוה במיוחד. תוכלו לעיין באתר שלנו ולהתרשם ממגוון סוגי הדשא הסינטטי, וממגוון המחירים הנתון.

האקלים בשוהם הוא שמשי וחם, האם הדשא הסינטטי שלכם עמיד לכך?

כלל הדגמים של דשא סינטטי מבית "שירת העשבים" עשויים מחומרים איכותיים ולכן הם עמידים לאורך זמן ממושך, באופן המותאם לאקלים ולמזג האוויר השוררים בשוהם. הדגמים שלנו יוכלו לספק למרחב שלכם בשוהם מראה רענן, טבעי ונעים לאורך זמן מבלי שהדשא יצהיב, יתבלה או יתדלדל. אם תרצו לשדרג את המרחב שלכם עוד יותר תוכלו להוסיף אביזרי נוי מתאימים לדשא הסינטטי אותם תוכלו למצוא באתר שלנו, ולבחור אביזרים מתאימים כראות עיניכם.

לאיזה גודל שטח מיועד הדשא הסינטטי בשוהם?

ייחודיות הדשא הסינטטי בשוהם מבית 'שירת העשבים' הוא הגמישות הרבה בהתאם לצורך המסוים שלכם. הדשא הסינטטי שלנו יוכל להיות מתאים גם לשטח קטן בבית פרטי וגם לשטח גדול מאוד במרחב עסקי או ציבורי. תוכלו להתרשם באתר שלנו מהפרויקטים השונים שיצא לנו לעשות, ולראות את המגוון הרחב של גודל השטחים וסוג השטחים שסיפקנו להם דשא סינטטי. הצוות המקצועי שלנו נמצא לשירותכם, ויוכל לעזור לכם להתאים את כמות הדשא הסינטטי אליה אתם זקוקים בהתאם לשטח שלכם.

לא התנסיתי מעולם בהתקנת דשא – כיצד אעשה זאת?

אצלינו ב'שירת העשבים' יש מגוון פתרונות עבורכם לשם התקנת דשא סינטטי בשוהם. ראשית, אנו מספקים מגוון של אביזרים להתקנת הדשא הסינטטי, בעזרתם תוכלו בקלות וביעילות להעמיד ולחבר את הדשא למשטח שלכם. הצוות המקצועי שלנו יוכל לייעץ לכם בנוגע לסוג האביזרים אליו אתם זקוקים, וכן לכמויות בהתאם לשטח המרחבי שלכם. בנוסף, נוכל לספק לכם קבצי הדרכה מפורטים שילוו אתכם בכלל הצעדים לעבר התקנת הדשא הסינטטי באופן הפשוט והנעים ביותר.

דשא סינטטי בשוהם

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page