fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

משטחי ספוג לדשא סינטטי

עולם העשייה המלאכותית צבר תאוצה רבה במרוצת השנים, והגיע לתחומים אינספור בחיים של כולנו, כאשר גם על תחום הגננות הוא לא פסח. אין אחד כיום שאינו מכיר את האפשרות הקיימת של התקנת דשא סינטטי בגינה, ובכך שמירה על אסתטיות ומראה מטופח, מבלי צורך אמיתי לטפל בדשא באילו היה אמיתי. אך לצד התקנת דשא, ישנה מחשבה רבה הנדרשת על מנת לבצע התקנה איכותית ונכונה. כאשר אנו מתקינים דשא סינטטי על גבי בטון, ישנו צורך בהתקנת משטחי ספוג לדשא סינטטי. מה זה אומר משטח ספוג לדשא סינטטי ולמה זה מחייב עבור מקרים מסוימים?

מהם משטחי ספוג לדשא סינטטי?

אצלנו בשירת העשבים, תוכלו ליהנות משירות התקנת משטחי ספוג לדשא סינטטי ברמה גבוהה מאוד, אך לפני שנבין מתי ולמה יש צורך במשטחים אלו, תחילה נדרש להבין בכלל מה זה משטח ספוג. אם כן, משטח ספוג עבור דשא סינטטי, משמעו פיסות ורצועות של ספוג ייעודי, אשר מותקן כשכבה אחת גדולה מתחת למקומות המיועדים להתקנה של דשא סינטטי לכל שימוש באשר הוא. הצורך בהתקנת משטחים אלו בא לידי ביטוי לרוב בהתקנת דשא סינטטי במקומות ציבוריים כגון גני ילדים, גני שעשועים, פארקים ועוד. מדוע? מאחר שהתקנת הדשא במקומות אלו נעשית לרוב על גבי בטון קשיח.

החשיבות של משטחי ספוג לדשא סינטטי

כדי שאתם, בתור הלקוחות שלנו, תוכלו להנות ממוצר ברמה הגבוהה ביותר, חשוב לנו רגע שתבינו מה החשיבות של משטחי ספוג, כאשר אלו כאמור מותקנים מתחת לדשא סינטטי אשר מיועד למקומות ציבוריים בעיקר מעל משטחי בטון. מדוע דווקא מעל משטחי בטון? מאחר שמשטחי הבטון מהווים משטח חזק וקשיח במיוחד, נדרש גורם שיגשר על פער זה עבור התקנת הדשא הסינטטי, ובכך יהווה גורם שיותר נעים ללכת עליו באופן כללי, אך גם מרכך נפילות ובולם זעזועים כאלו ואחרים של השוהים על הדשא.

מה צריך לדעת לפני שרוכשים משטח ספוג?

על מנת לקבל ולהתקין את משטח הספוג שתואם ביותר את הצורך שלכם, ישנם מספר דברים שעליכם לברר מבעוד מועד, ובכך לחסוך ולייעל את תהליך ההתקנה:

  • מידות – בדומה להתקנה של כל דבר אחר, גם בהתקנת משטחי ספוג לדשא סינטטי יש צורך בבדיקת המידות הרצויות להתקנה באזור בו עתיד להיות הדשא. לרוב, המידות של משטחי הספוג יתומחרו עבור מ"ר או עבור אורך X רוחב של האזור.
  • עובי – מעבר לגדול המשטח, ישנם סוגי ספוג שונים בעלי עובי שונה. זאת עבור רמות שונות של רכות המשטח עליו הולכים, שכן ככל שהספוג עבה יותר כך גם רמת הרכיכות שלו.
  • חומר – ספוגים שונים עשויים מחומרים שונים. מאפיין זה אינו אומר הרבה ללקוח, אך לכל חומר יש מחיר שונה וכן מאפיינים שונים שמומלץ לבדוק מראש.
  • עמידות – אחד הדברים החשובים ביותר במשטחים הוא רמת העמידות שלהם. בין אם עמידות כללית לאורך זמן ובין אם בתנאים שונים כגון גשם או חום רב, מומלץ כמובן לוודא שהעמידות גבוהה ככל הניתן.

קצת על תהליך ההתקנה של המשטחים

אצלנו בשירת העשבים תוכלו למצוא התקנת משטחי ספוג לדשא סינטטי בקלות, במהירות ובאמינות רבה. תהליך ההתקנה שלנו כולל שני שלבים פשוטים. ראשית אנו מגיעים לשטח על מנת לברר את הצורך של הלקוח ולהציע הצעת מחיר עבור העבודה, ולאחר מכן אנחנו מגיעים עם החומרים ומתחילים לעבוד עד אשר התקנת משטחי הספוג גמורה, ובמידת הצורך גם התקנת הדשא עצמו.

דרג עמוד זה post
משטחי ספוג לדשא סינטטי

עיון מהיר בכתבות נוספות