fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי לגינה

אנחנו בשירת העשבים מייבאים מגוון סוגים של דשא סינטטי לגינה איכותי לצד מוצרים שונים לגינה ולחצר. עם ניסיון של שנים וידע מקצועי רב נוכל להתאים עבורכם את משטח הדשא הסינטטי האידיאלי לגינה שלכם או לכל שימוש אחר שתרצו.

למה לבחור דשא סינטטי לגינה?

במשך שנים קיימת מעין תחרות בין המצודדים בדשא אמיתי לבין המצודדים בדשא סינטטי. אצלנו בשירת העשבים נוכל להוכיח לכם כי בחירה בדשא סינטטי היא נוחה יותר מבחינת ההוצאה הכספית הכוללת, קלה יותר לתחזוק, והכי חשוב לא פחות יפה ואיכותית מבחירה בדשא אמיתי.

 יתרונות של דשא סינטטי על פני דשא טבעי

התקנה נוחה וקלה

התקנה של דשא סינטטי לגינה היא קלה ונוחה, ולא דורשת הרבה היערכות מוקדמת. בניגוד לדשא אמיתי שדורש הכנה של הקרקע וסוג אדמה מסוים שבו הוא יכול לחיות, הדשא הסינטטי יכול להתאים לכל משטח וכתוצאה מכך לספק לגינה שלכם מראה ירוק וטבעי גם אם אין בה שטחי אדמה כלל.

תוכלו לבצע את ההתקנה בעצמכם, שכן היא יחסית פשוטה וידידותית למשתמש, או לחלופין להיעזר בנו, הצוות המנוסה של שירת העשבים, ואנו נבצע עבורכם את ההתקנה בצורה מקצועית וזריזה.

 

מראה טבעי ורענן

אצלנו בשירת העשבים תוכלו למצוא מגוון רב של סוגי דשא סינטטי לגינה, ובניגוד למה שרבים חוששים ממנו, המראה שלהם טבעי מאוד ולא נראה פלסטיקי ומלאכותי במיוחד כפי שהיה נראה בדגמים ישנים יותר. בסופו של דבר, משטח של דשא סינטטי לגינה יוצר מראה נעים, אסתטי ורענן שקל לשמר ולתחזק.

 

תחזוקה מינימלית

אי אפשר לדבר על דשא מבלי להזכיר את עניין התחזוקה והטיפול השוטף. חשוב לזכור שדשא טבעי דורש השקייה בתדירות גבוהה, מה שמהווה צריכת מים משמעותית ויקרה. מעבר להשקייה הוא דורש גם כיסוח באופן תדיר והדברה של חרקים ומזיקים. דשא סינטטי לגינה הוא פתרון נהדר שבא לידי ביטוי בהשקעה חד פעמית שחוסכת זמן, כסף ומים.

מבחינת תחזוקה, כל מה שתצטרכו לעשות כדי לשמור על הדשא הסינטטי שלכם יפה ונקי הוא לבצע ניקיון קליל מידי פעם, המונע הצטברות של לכלוך ואבק. אין ספק שהתחזוקה השוטפת של דשא סינטטי קלה ונגישה הרבה יותר מזו של דשא טבעי.

 

עמידות לאורך שנים

יתרון נוסף וחשוב של דשא סינטטי הוא העמידות שלו: מדובר במוצר חזק אשר מחזיק מעמד לאורך שנים במינימום השקעה. בנוסף, אנו נותנים אחריות על הדגמים שלנו כך שאתם יכולים להסיר דאגה מליבכם בכל הנוגע לפגמים או תקלות.

 

אנו מציעים מגוון סוגים של דשא סינטטי לגינה במגוון מחירים, המתאימים לכל כיס. המחירים הם בסביבות כמה עשרות שקלים לגליל, החל מ-15 שקלים לגליל הזול ביותר ועד ל-75 שקלים לגליל היקר ביותר. מה שמשנה את מחיר הדגם הוא קריטריונים כמו גובה המרבד, צפיפות התפרים, המרקם וסוג החומר ממנו הוא עשוי.

 

רוב הדגמים כוללים הגנה מפני קרני uv, מה שמבטיח שהצבע יישאר חי ועמיד ולא ידהה במהירות. כמו כן, הם עמידים בשלל תנאי מזג אוויר כך שיכולים לשאת גשמים, רוחות, אובך וחום מבלי להינזק. בדגמים רבים הדשא מורכב ממספר גוונים של צבע ירוק, לעיתים בשילוב של גוונים צהובים אפילו, כדי לשוות להם מראה טבעי.

 

באשר למרקם, רוב הדגמים עשויים מחומרים רכים וקטיפתיים, נעימים למגע, ולכן מתאימים גם לאזורים שמתוכננים לישיבה על הדשא ולגינות שבהן ילדים משחקים. כמו כן לרוב הדגמים שאנחנו מציעים יש חורי ניקוז, כדי לאפשר ניקוז של מיםבין אם מי גשמים או מים משטיפה של הדשא–  וכך למנוע מהדשא להיות מוצף.

5/5 - (34 votes)
דשא סינטטי בשוהם

עיון מהיר בכתבות נוספות