fbpx

דשא סינטטי בירושלים

דשא סינטטי הפך בארץ ובעולם לחלופה פופולארית ביותר לדשא הטבעי, כזו המשלבת חיסכון ואסתטיקה. הדשא הסינטטי מעניק מראה טבעי מטופח לחצרות, גינות, מרפסות, שטחים ציבוריים מגשרי ספורט ומקומות בילי כגון בריכות, בתי מלון וגני אירועים. כל מה שכדאי לדעת על דשא סינטטי בירושלים אתם מוזמנים לקרוא במאמר שלפניכם.

היתרונות של דשא סינטטי

הדשא הסינטטי הולך וכובש יותר ויותר מקום בנוף הישראלי. הוא חדר לשוק בגלל הצורך בחיסכון במים וכמות המשקעים הנמוכה יחסית בקיימת בישראל, השוכנת באזור שהוא על גבול המדבר. כדי להתמודד עם המחסור במים ברמה האישית והלאומית והצורך לשמור על משאבי הטבע מחפשים כל העת פתרונות חלופיים למוצרים הצורכים מים. דשא סינטטי הוא אחד מהם.

דשא סינטטי הוא מוצר מתקדם שתוכנן בקפידה וטומן בחובו יתרונות רבים. ניתן להתקין אותו על כל משטח, מהאדמה בחצר ועד משטח הבטון בחניה. ניתן למצוא כיום משטחי דשא סינטטי בירושלים מסוגים שונים, בשטחים פרטיים ועירוניים בכל רחבי הארץ.

לא רק חיסכון במים הוא המניע להתקנת דשא סינטטי. דשא סינטטי בירושלים מעניק לגינה מראה ירוק כל השנה, בלי עלים מצהיבים או קרחות. הנוחות בהתקנת דשא סינטטי בירושלים אף היא מהווה יתרון. התקנה חד פעמית וזהו. בלי להיות מוטרדים מהשקיה, זיבול, גיזום, דישון וכל הקשור בטיפול דשא טבעי. זוכים בדשא ירוק ומטופח, כל השנה, בלי כל התעסוקה מסביבו.

דשא סינטטי הוא אף ידידותי לסביבה, ראשית, בגלל החיסכון במים. שנית, החומר ממנו הוא עשוי הוא חומר ידידותי לסביבה. דשא סינטטי עשוי מפוליאתילן שאינו פולט רעלים ועמיד בנזקי מזג האוויר. הוא גם אינו דורש ריסוס והדברה כי חרקים ומזיקים אינם נמשכים אליו.

דשא סינטטי בירושלים מגיע במגוון רחב של גוונים, צבעים, סוגים, גבהים וצפיפות סיב. סוגי הדשא נבחרים לפי הצרכים ולפי התקציב.

איפה מתקינים דשא סינטטי?

הדשא הסינטטי משתלב היטב בכל מקום שרוצים. למשל, בגינה הוא מתמזג יפה עם מרכיבים שונים הנמצאים בה, כגון צמחים ופרחים צבעוניים ובשלל גוונים, עצים, מסלעות, גדרות מעץ או מאבן, פרגולות ועוד מגוון פריטים שאוהבים לשים בגינה.דשא סינטטי בירושלים נראה נהדר ליד בריכת נוי לדגים או בריכת שחיה וגם בצמוד לדק מעץ. הוא מתאים למקרים שדשא טבעי לא יכול לצמוח בגלל בעיות שונות כגון מחסור בשמש, שורשי עץ שמפריעים לו לצמוח ועוד. גם במרחב הציבורי עושים שימוש תכוף בדשא סינטטי. למשל, במגרשי משחקים לילדים קטנים, מגרשי כדורגל, מגרשים עם מכשירי כושר, מדשאות ענק הממוקמות בפארקים עירוניים, כיכרות ועוד. המראה הוא כמראה דשא טבעי עם כל היתרונות של דשא סינטטי.
דשא סינטטי מותקן גם על גגות בתים ואפשר להתקינו אף בתוך הבית, למשל בפינת משחקים בחדרי ילדים, לקבלת משטח נעים ורך למגע. אפשר גם להתקין דשא סינטטי סמוך לחניה וכך ליצור רצף ירוק ממנה ועד לבית.

 

התקנת דשא סינטטי

כדי ליהנות מיתרונותיו של דשא סינטטי בירושלים חשוב שההתקנה שלו תיעשה באופן מקצועי ומומלץ לשכור את שירותיה של חברה מנוסה בתחום.

לפני התקנת הדשא יש להכין היטב את התשתית עליה ייפרס הדשא, אם זה בחצר, בגינה או בכל מקום המיועד להנחתו. יש חשיבות עליונה ליישור השטח כדי שהדשא יונח בצורה אחידה וכן חשוב להקפיד שכל הסיבים יפנו לאותו כיוון. דשא סינטטי מחזיק הרבה שנים, אינו מתבלה, הוא נעים לעין והצבע הירוק שלו משרה אווירה רגועה ונוחה.  התוצאה היא מרהיבה, יפיפייה ומשתלמת.

דשא סינטטי בירושלים

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page