fbpx

דשא סינטטי בבני ברק

מחפשים דשא סינטטי בבני ברק? הגעתם למקום הנכון! מדשאה יפה היא חלום עבור כל בעל בית. חצר ירוקה ושופעת לא רק מוסיפה ליופי של הבית, אלא גם יוצרת אווירה מרגיעה שכולם נהנים ממנה. עם זאת, שמירה על דשא טבעי אינה משימה קלה, ולעתים אף בלתי אפשרית. ישנן סביבות אשר אינן מאפשרות צמיחת דשא טבעי (תנאי מזג אוויר או אדמה) ובאלו אשר כן מאפשרות זאת, התחזוקה דורשת הרבה זמן, מאמץ ומשאבים. למרבה המזל, עם הופעת הדשא הסינטטי, בעלי הבית כבר לא צריכים לדאוג מהטרחה של תחזוקת דשא טבעי.

 

בני ברק הינה העיר הצפופה ביותר במדינת ישראל, ואחת הצפופות בעולם. כאשר אנו חושבים על בני ברק, אנחנו מדמיינים בנייני מגורים ורחובות סואנים, עם זאת, האוכלוסייה המתפתחת והגדלה של העיר משנה את פניה ומשפרת את הנראות של המרחבים הציבוריים והפרטיים כאחד.

 

אחת התוספות המשמעותיות לנוף העיר השנים האחרונות הוא הצבע הירוק, אשר נובע מהתקנה של דשא סינטטי בבני ברק. השתלבות חברות של דשא סינטטי בבני ברק בתכנון הנראות הציבורית משפרת עד לאין שיעור את היופי של העיר, ומכניסה נופך מרענן וטבעי יותר אליה.

מהו דשא סינטטי?

דשא סינטטי, הידוע גם כדשא מלאכותי, הוא סוג של דשא מעשה ידי אדם שנועד להיראות כמו דשא טבעי. הוא מורכב מתערובת של חומרים שונים, כולל פוליפרופילן, פוליאתילן וניילון. להבי הדשא עשויים בדרך כלל מפוליאתילן ויש להם מראה ותחושה טבעיים. חומר המילוי, המשמש כדי להכביד על הדשא ולספק ריפוד, עשוי בדרך כלל מגומי או חול ממוחזר.

היתרונות של דשא סינטטי בהשוואה לדשא טבעי

  • תחזוקה נמוכה: אחד היתרונות הגדולים ביותר של דשא סינטטי הוא שהוא דורש מעט מאוד תחזוקה בהשוואה לדשא טבעי. אין צורך להשקות, לכסח, לדשן או לנכש דשא סינטטי. המשמעות היא שבעלי בתים יכולים לחסוך זמן, כסף ומשאבים בתחזוקת הדשא.
  • עמידות: דשא סינטטי עמיד יותר מדשא טבעי. הוא יכול לעמוד תחת משקל כבד, חיות מחמד ותנאי מזג אוויר קשים. בנוסף, אין צורך לשתול מחדש דשא סינטטי כל כמה שנים, דבר שהופך אותו להשקעה לטווח ארוך עבור בעלי בתים. מכיוון שאיזורים עירוניים הינם בעייתיים לתחזוקה של דשא טבעי מאחר ואנשים רבים דורכים עליו, התקנת דשא סינטטי בבני ברק היא הבחירה הטובה ביותר.
  • חיסכון במים: דשא סינטטי אינו דורש השקיה, מה שהופך אותו לאופציה מצוינת עבור אזורים שחווים בצורת או מחסור במים. זוהי אפשרות ידידותית לסביבה המסייעת בחיסכון במים. לכן בחירת דשא סינטטי בבני ברק היא בחירה מומלצת במיוחד עבור אלו שאינם מעוניינים או יכולים לשלם על תחזוקת דשא רגיל אשר דורשת כסף רב.
  • מראה אחיד: דשא סינטטי נראה אותו הדבר כל השנה, ללא קשר לעונה. הוא אינו הופך חום או צהוב בחורף או דורש השקיה נוספת בקיץ. המשמעות היא שבעלי בתים יכולים לקבל מדשאה יפה כל השנה ללא כל מאמץ נוסף. דשא טבעי אינו מסוגל לגדול בישראל בחודשי הקיץ ללא השקייה. כתוצאה מכך לעתים קרובות נראות הדשא אינה אחידה, בשל מזג האוויר ההפכפך שדורש השקייה דינמית.

סביבות שונות בהן ניתן להשתמש בדשא סינטטי

  • מדשאות למגורים: דשא סינטטי הוא אופציה מצוינת עבור מדשאות למגורים. הדשא הסינטטי מספק מדשאה יפהפייה, שאינה דורשת תחזוקה רבה, אשר יכולה לעמוד בתנאים קשים. בנוסף, דשא סינטטי אידיאלי לבעלי בתים שרוצים לחסוך במים ולהפחית את חשבונות המים שלהם.

 

  • גינון מסחרי: דשא סינטטי הוא גם אידיאלי עבור גינון מסחרי. ניתן להשתמש בו כדי ליצור מדשאה יפה למשרדים, בתי מלון, מסעדות וחללים מסחריים אחרים. הוא מספק פתרון דל תחזוקה שנראה נהדר כל השנה ועמיד מספיק כדי לעמוד בתנועה כבדה. בנוסף, השימוש בדשא סינטטי במרפסות של מגדלי משרדים גם הוא הולך ונעשה פופולרי. לפיכך, דשא סינטטי בבני ברק הוא פופולרי במיוחד גם באיזור התעשייה המפותח של העיר.

 

  • מגרשי ספורט: דשא סינטטי הוא אופציה מצוינת למגרשי ספורט. הוא מספק משטח בטוח ומרופד לספורטאים לשחק עליו והוא חזק מספיק כדי לעמוד בשימוש רב. בנוסף, דשא סינטטי מבטל את הצורך בהשקיה וכיסוח, מה שמפחית את עלויות התחזוקה, שכידוע, הינה תכופה במיוחד במקרים של מגרשי ספורט.
דשא סינטטי בבני ברק

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page