fbpx

דשא סינטטי באשקלון

דשא סינטטי, שמכונה גם דשא מלאכותי, הוא אלמנט עיצובי שהפך לפופולרי יותר ויותר בנופי מגורים ומרכזי מסחר, כמו גם במגרשי ספורט ומגרשי משחקים. גם באשקלון ניתן לראות שאנשים רבים בוחרים בו על פני דשא אמיתי. דשא זה, שעשוי מסיבים סינתטיים שמדמים את המראה כמו גם את התחושה של דשא אמיתי, הוא אופציה שלה יתרונות רבים. רוצים לשמוע עוד על היתרונות של דשא סינטטי ומדוע הוא מתאים לאשקלון ולערים נוספות בדרום? קראו את המאמר שלפניכם ותקבלו את כל התשובות.

תחזוקה נמוכה

אחד היתרונות המשמעותיים והגדולים ביותר של דשא סינטטי הוא שהוא דורש מעט מאוד תחזוקה. זאת לעומת דשא טבעי, שצריך להשקות, לדשן ולכסח כדי לשמור עליו במיטבו. המשמעות של כך היא שתוכלו לחסוך זמן, כסף ואנרגיה בטיפול בדשא- אבל בלי להתפשר על מראה נהדר לגינה שלכם. כל מה שצריך לעשות הוא מדי פעם לנקות אותו מאבק ולכלוך שמצטבר, וזהו.

בנוסף, יש ערים רבות ברחבי הארץ שלא מקבלות מספיק גשם לאורך השנה, מה שפוגע בצמחייה שבהן. אשקלון היא אחת מהן. בבחירה של דשא סינטטי באשקלון אתם בעצם מתאימים את עצמכם לתנאי מזג האוויר של העיר.

עמידות של דשא סינטטי באשקלון

דשא סינטטי הוא עמיד מאוד ולא יישחק בקלות. הוא לא נפגע מתנועה גדולה, פעילויות שונות של חיות מחמד, מזיקים וכדומה. המשמעות של כך היא שתוכלו ליהנות ממדשאה שופעת וירוקה כל השנה ללא טרחה רבה מדי. בניגוד לצמחים רגילים, לא תצטרכו להחליף אותו אחת לתקופה בגלל נבילה או שחיקה.

חיסכון במים

חיסכון במים הופך לדבר חשוב ביותר בתקופה האחרונה בגלל מצב האקלים. דשא סינטטי באשקלון יכול לעזור לכם לחסוך במים מאחר והוא לא מצריך מכם השקייה. על פי מספר הערכות, דשא טבעי יכול לדרוש כ-20 אלף ליטר מים בשנה כדי לשמור על המראה והבריאות שלו. לעומת זאת, כמו שכבר נוכחתם לדעת, דשא סינטטי אינו דורש מים כלל וכלל.

חיסכון בעלויות

באשקלון, כמו במקומות אחרים בארץ, אנשים נאלצים להתמודד באופן יומיומי עם תשלומים כאלה ואחרים. כשאתם מתקינים דשא סינטטי באשקלון, אתם יכולים לחסוך כסף לטווח הארוך. למרות שהעלות הראשונית של התקנת דשא סינטטי באשקלון עשויה להיות גבוהה יותר מדשא טבעי, בעתיד אתם לא תצטרכו לשלם עבור שירותי גינון, השקיה ועוד. בנוסף, בזכות העמידות של הדשא הוא יכול להחזיק מעמד שנים רבות ללא צורך בהחלפה, מה שיכול לחסוך לכם גם בעלויות החלפת הדשא.

שימושים מגוונים

דשא סינטטי יכול לשמש אתכם במגוון מקומות, מבתים פרטיים בעיר ועד למגרשי משחקים בחוץ. הדשא זמין במגוון צבעים ומרקמים, כך שתולו לבחור את המראה המושלם שמתאים לצרכים הספציפיים שלכם. בנוסף, ניתן להתקין אותו גם באיזורים שבהם הדשא הטבעי עשוי לא לגדול כראוי, כמו איזורים מוצלים, מדרונות תלולים וכדומה.

בטוח לילדים וחיות מחמד

דשא סינטטי הוא בטוח מאוד לשימוש ושהייה של ילדים וחיות מחמד. הוא אינו מכיל חומרים רעילים וכימיקלים שונים וגם לא דברים שעלולים לעורר אלרגיה. הוא לא גורם לגירוי בעור או לבעיות בריאותיות אחרות שיכולות לצוץ. בנוסף, כמו שכבר ציינו מדובר בחומר עמיד ועל כן יכול לעמוד בשימוש רב של משחקי הילדים והחיות שלכם.

לסיכום, דשא סינטטי מציע יתרונות רבים לתושבים באשקלון ובערים אחרות. הוא לא מצריך תחזוקה רבה, הוא חוסך מים וכסף והוא בטוח לשימוש לילדים. בזכות יתרונות אלה ואחרים הוא הפך לנפוץ בשימוש במקומות שונים

מדריך להתקנת דשא סינטטי

דשא סינטטי באשקלון

השאירו פרטים, ונגיע עוד היום למדידות!

לפרטים נוספים ולקבלת הצעת מחיר, נא השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

[leadercf7 campid="7338"]
דרג עמוד זה page