fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר

רוצים להתקין דשא סינטטי בחצר הבית? בכדי להתקין דשא סינטטי בצורה מקצועית שיחזיק לשנים רבות ויספק לכם משטח איכותי, חשוב להתקין מצע של אבני סומסום באזור בו יותקן משטח הדשא הסינטטי. מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר משתלם ניתן למצוא דרך יבואן. המחיר שיבואן למצעי סומסום ודשא סינטטי הוא משתלם ביותר והוא חוסך לכם את ההפרש בין המחיר של היבואן למחיר החנות.

סומסום לדשא סינטטי להתקנה על אדמה

היום אפשר להזמין סומסום לדשא סינטטי להתקנה על האדמה באופן עצמאי. לאחר שפיזרתם את הסומסום על האדמה, תוכלו להתקדם לשלב הההתקנה של מרבדי הדשא הסינטטי. חשוב לדעת כי לדשא הסינטטי האיכותי שנמכר היום בישראל יש יכולת ניקוז רבה ולכן הוא יעיל כמשטח לגינה גם בימי החורף לאחר הגשם. את מצע הסומסום תוכלו להזמין טלפונית ישירות מהחברה המייבאת את אבני הסומסום המיועדים לדשא סינטטי.

כמה שומשום לדשא סינטטי צריך להתקנה?

אם אתם רוצים לדעת מה כמות השומשום לדשא סינטטי דרוש לגינה שלכם, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לצוות חברת שירת העשבים ולקבל ייעוץ מקצועי בטלפון ובאותה הזדמנות תוכלו גם להזמין את מצע השומשום הנדרש לכם לצורך ההתקנה של מרבדי הדשא הסינטטי. הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים כולל מומחים לייבוא והתקנה של דשא סינטטי מהסוגים המתקדמים ביותר היום והם ישמחו להתקין עבורכם כל דשא סינטטי בכל סדר גודל.

ייעוץ מקצועי וחומרי גלם לתכנון הדשא הסינטטי

בחיפוש אחר מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר משתלם תוכלו למצוא דרך חברת שירת העשבים המייבאת את אבני הסומסום מהמפעלים המקצועיים ביותר. בנוסף, צוות החברה מייבא לישראל מרבדי דשא סינטטי מהדגמים הפופולריים ביותר כגון דגם נפוליאון, דגם דאלאס ודגם אוסקר הנחשבים לאיכותיים ביותר ומספקים לכם משטח איכותי לגינת הבית שיחזיק לשנים רבות בכל מצבי מזג האוויר כולל גשם, קרני שמש חזקות, חום ולחות גבוהים.

מצע סומסום לדשא סינטטי מחיר של חברת שירת העשבים

לקבלת הצעת מחיר משתלמת למצע סומסים איכותי לדשא סינטטי, חייגו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר וצוות חברת שירת העשבים יספק לכם את המחיר הטוב ביותר כולל משלוח עד הבית שלכם!

תכנון ועיצוב של גינה בהתאמה אישית

את התכנון של הגינה החדשה שלכם, תוכלו לעשות יחד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום והכל בהתאמה אישית לסגנון העיצוב האהוב עליכם. יש לכם אפשרות לבחור את צבעי הפרחים, סוגי העצים, הריהוט לגינה ואת סגנון העיצוב המתאים ביותר לכם. בנוסף לכך, ניתן להתאים את הגינה לצרכים שלכם ושל בני המשפחה. כלומר, אם יש ילדים הגרים בבית, ניתן לבנות איזור מותאם במיוחד להם עם דשא סינטטי ומקום מתאים למתקני משחקים והכל על-פי הבחירה שלכם.

למי כדאי לפנות להקמת גינה?

אם קיבלתם החלטה על הקמת גינה מתוכננת ומעוצבת, הגעתם למקום הנכון! חברת שירת העשבים מעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לתכנון ועיצוב גינה בהתאמה אישית עם צוות מומחים שילווה אתכם לאורך כל הקמת הגינה, מבניית החיפויים לאדמה ועד בחירת השולחנות והכיסאות לגינה.

 

הקמת גינה עם חברת שירת העשבים

הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מזמין אתכם לתאם פגישה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהתחיל בתכנון מקצועי להקמת הגינה שלכם!

דרג עמוד זה page