fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי מחיר משתלם

מה המחיר של דשא סינטטי

בקרב אנשים רבים עולה השאלה: דשא סינטטי מחיר זול או יקר? כמוצר שימושי, יש מספר סוגים של דשא סינטטי, שנקבעים לפי המקום המיועד של הדשא, הצורך שהוא ממלא, החומרים מהם הוא מורכב והגודל שלו. האם דשא סינטטי שמיועד לבית פרטי יעלה אותו דבר כמו דשא שמיועד למקום ציבורי, כמו גינה או פארקים? והאם דשא סינטטי לבית ספר זהה בעלות לדשא סינטטי במרכז מסחרי? או שלכל אחד יש עלות משלו בהתאם לצורך אותו הוא ממלא? לנו, בשירת העשבים, יש תשובות בשבילכם. 

יתרונות דשא סינטטי לעומת דשא רגיל 

דשא סינטטי מחיר זה לא הכול. צריך לחשוב מעבר כדי להבין כמה דשא סינטטי משתלם. במדינה מזרח תיכונית כמו ישראל, קשה עד בלתי אפשרי לגדל דשא רגיל. כדי לשמור עליו ירוק ורענן כל עונות השנה, במיוחד בקיץ השחון, יש צורך לטפל בו באופן מתמיד, כולל השקיה מרובה. כל זה מצריך הרבה מאוד משאבים, גם זמן ובעיקר הרבה כסף. 

דשא סינטטי, במיוחד הדגמים האיכותיים שאנחנו בשירת העשבים מציעים לכם, יוצר מראה טבעי ורענן. הוא דומה מאוד לדשא אמיתי, וניתן להניח אותו בכל מקום שתרצו: גינות, מרפסות, גגות, גני שעשועים, אולמות אירועים וחצרות. 

כן, יש עלות על דשא סינטטי. דשא סינטטי אמנם מעט יקר יותר מדשא רגיל, אבל העלות היא בעיקר חד פעמי ומצריכה מעט מאוד תוספות במהלך השנים. מתקינים את הדשא במשך כמה שעות וזהו. דשא סינטטי זה תוצאה של איכות ושל צורך שנפגשים ויוצרים משהו מיוחד, שמתאים לנו כאן, בישראל.  

דשא סינטטי עלויות

כנסו לאתר שלנו, שירת העשבים, ותגלו מגוון רחב של מחירים בהתאם לדגמים שתבחרו. תוכלו לבחור יריעות בגדלים שונים של דשא סינטטי איכותי. אם תבחרו להזמין את צוות ההתקנה שלנו, שמורכב רק מאנשי מקצוע הטובים בתחומם, תשלמו מעט יותר, אבל תרוויחו מרבדים יפהפיים של דשא סינטטי בלי להתאמץ, כאלה שיישארו שנים רבות, בלי צורך לשלם שוב על תיקון או התקנה חוזרת. כל זה בידיעה מרגיעה שאתם בידיים טובות ומקבלים את השירות הטוב ביותר.

איזה סוגים של דשא סינטטי יש?

באתר שלנו, שירת העשבים, תמצאו מגוון רחב של דגמי דשא סינטטי, מחומרים שונים עם צפיפות מגוונת, בגווני צבע ובגדלים משתנים. לא רק ירוק. יש לנו גם דשא צבעוני, להוספת חיות ומשחקיות בבית, במחיר דומה לזה של דשא בגוון ירוק. לכל דגם יש קהל יעד שונה. דגם “אוורסט”, למשל, מתאים לשימוש בשטחים ציבוריים, מתחמי אירוח, צימרים וגינות פאר. דגם שרי, לעומת זאת, מכוון יותר לטווח קצר ולאירועים חד פעמיים. המחיר בשני המקרים הוא זול ומשתלם. דשא סינטטי מחיר לגליל נע בין 15 ₪ לשרי ל-75 ₪ עבור הדגמים העמידים והאיכותיים ביותר שלנו. 

אביזרים להתקנת דשא סינטטי

החלטתם להתקין באופן עצמאי דשא סינטטי? זה בסדר גמור. תוכלו להזמין מאיתנו גם אביזרים נוספים להתקנה, שיסייעו לכם. יש להוסיף את מחיר האביזרים לעלות יריעות הדשא הסינטטי שקניתם. אנחנו מציעים מוצרים איכותיים, שיעזרו לכם להשיג את המראה המבוקש עבור הדשא שקניתם במחירים משתלמים. ניתן למצוא את האביזרים באתר שלנו, בקטגוריה “אביזרים להתקנת דשא”.

דשא מלאכותי של שירת העשבים: 

דשא סינטטי מחיר זה לא הכול. אנחנו בשירת העשבים מביאים לכם מרחבי העולם את הדשא האיכותי והטוב ביותר בישראל. את זה אנחנו מציעים במחירים שלא כוללים פערי תיווך. דשא סינטטי מחיר חד פעמי ואתם מקבלים דשא ירוק, מטופח ונעים למגע, שמחזיק מעמד הרבה זמן, ולא צריך להשקות או לתחזק אותו. אז אם גם אתם רוצים בגינה שלכם דשא ירוק ורענן, לכל אורך השנה, במחיר שווה לכל נפש, בקלות ובמהירות, כדאי לכם לקנות דשא סינטטי משירת העשבים.
“שירת העשבים” המרכז הגדול בארץ לדשא סינטטי ומוצרים לגינה.
המסגר 11 בית שמש 1800-20-12-30 

 

.

 

 

 

דרג עמוד זה post
דשא סינטטי מחיר

עיון מהיר בכתבות נוספות