fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי מומלץ למרפסת

דשא סינטטי מומלץ למרפסת

איך משדרגים מרפסת שמש? מרפסות השמש בישראל הפכו להיות יותר ויותר נפוצות בדירות מגורים בפרוייקטים חדשים ובפרוייקטים של התחדשות עירונית. אם יש לכם מרפסת שמש ואתם רוצים לשדרג אותה, כדאי לכם להתקין דשא סינטטי מומלץ למרפסת! דשא סינטטי המותאם למרפסת עשוי מחומרי גלם איכותיים השומרים עליו מפני קרני UV וחום ולחות קיצוניים. בנוסף, הוא מאפשר ניקוז של מים וניתן להתקין אותו בכל סדר גודל של מרפסת, גם למרפסות קטנות.

דשא סינטטי במרפסת באיכות מעולה

אם אתם רוצים להתקין דשא סינטטי במרפסת, מומלץ לכם להזמין התקנה מחברה המייבא את מרבדי הדשא הסינטטי בארץ ויכולה לספק לכם מחיר משתלם ללא התיווך שיש בין היבואנים לחנויות בארץ. בכדי לקבל את הדשא הסינטטי האיכותי ביותר, תוכלו להזמין אותו מאחד הדגמים החדישים כמו דגם אוסקר, דגם דאלאס ודגם נפוליאון. ההתקנה על הריצוף במרפסת מתבצעת עם ציוד מתקדם וחומרי גלם המתאימים במיוחד לריצוף על מנת שיחזיקו את הדשא הסינטטי באופן קבוע לאורך זמן.

איך מזמינים דשא סינטטי למרפסת שמש?

הזמנה של דשא סינטטי למרפסת שמש מתבצעת טלפונית דרך חברת שירת העשבים המייבאת את מרבדי הדשא הסינטטי הטובים ביותר הקיימים היום מהדגמים החדישים ביותר העשויים מחומרי גלם ברמה גבוהה במיוחד. צוות חברת שירת העשבים מאפשר לכם לבחור את סוג הדשא הסינטטי הרצוי לכם ולסייע בתכנון מדוייק ומקצועי להתקנה של מרבדי הדשא.

דשא סינטטי למרפסת המלצות של לקוחות

דרך חברת שירת העשבים תוכלו להשיג דשא סינטטי למרפסת המלצות של לקוחות מכל רחבי הארץ שכבר הזמינו את מרבדי הדשא הסינטטי של החברה. הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מביא לכם את מרבדי הדשא הסינטטי לאחר שעברו בדיקות תקינות ואיכות קפדניים על מנת לוודא שאתם מקבלים את משטחי הדשא הסינטטי במצב הטוב ביותר שישמשו אתכם לשנים רבות במרפסת שלכם.

דשא סינטטי מומלץ למרפסת של חברת שירת העשבים

מעוניינים להזמין דשא סינטטי מומלץ למרפסת? צוות חברת שירת העשבים מזמין אתכם להתקשר כבר עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ולהזמין את מרבדי הדשא הסינטטי הטובים ביותר במחיר משתלם במיוחד! צוות החברה יגיע אליכם לבצע את ההתקנה של מרבדי הדשא הסינטטי עם ציוד מתקדם בכדי להביא לתוצאה מושלמת עם סיום ההתקנה!

תכנון ועיצוב של גינה בהתאמה אישית

את התכנון של הגינה החדשה שלכם, תוכלו לעשות יחד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום והכל בהתאמה אישית לסגנון העיצוב האהוב עליכם. יש לכם אפשרות לבחור את צבעי הפרחים, סוגי העצים, הריהוט לגינה ואת סגנון העיצוב המתאים ביותר לכם. בנוסף לכך, ניתן להתאים את הגינה לצרכים שלכם ושל בני המשפחה. כלומר, אם יש ילדים הגרים בבית, ניתן לבנות איזור מותאם במיוחד להם עם דשא סינטטי ומקום מתאים למתקני משחקים והכל על-פי הבחירה שלכם.

למי כדאי לפנות להקמת גינה?

אם קיבלתם החלטה על הקמת גינה מתוכננת ומעוצבת, הגעתם למקום הנכון! חברת שירת העשבים מעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לתכנון ועיצוב גינה בהתאמה אישית עם צוות מומחים שילווה אתכם לאורך כל הקמת הגינה, מבניית החיפויים לאדמה ועד בחירת השולחנות והכיסאות לגינה.

 

הקמת גינה עם חברת שירת העשבים

הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מזמין אתכם לתאם פגישה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהתחיל בתכנון מקצועי להקמת הגינה שלכם!

דשא סינטטי למרפסת

התקנת דשא סינטטי למרפסת תאפשר גם לכם את הטוב ביותר. כאמור, זו יכולה להיות פינה קטנה או אפילו מרפסת ענקית שעליה תוכלו לבצע התקנת דשא סינטטי שישדרג את המרפסת ואת הבית בצורה משמעותית ביותר.

אז איך אפשר לעשות זאת? אם אתם בוחרים בדשא סינטטי כדי להעצים ולהעמיק את הירוק, אזי הבחירה בדשא סינטטי הולכת לעשות את זה עבורכם בגדול.

איך מתקינים דשא סינטטי במרפסת? בואו לעשות את זה הכי טוב שאפשר

אם לעשות זאת נכון, זה להתקין גם במרפסת מרבדי דשא מדהימים שמתאימים את עצמם בדיוק לצורך שלכם. כאמור, בין אין ספור יתרונות, דשא סינטטי למרפסת יכול בהחלט להשיב את המראה המושלם ועדיין להישאר ולשמש את השימוש המדהים ביותר במרפסת הבית.

אפשר להתקין איזה דשא שרוצים במרפסת שמש, בית שהוא על גג, פנטהאוז, פרגולה ועוד מקומות כאלה ואחרים. כאמור, הדשא מקנה את הגמישות ואת היתרון הטוב ביותר.

דשא סינטטי על המרפסת – איך זה מתבצע?

ניתן להתקין את הדשא על כל מרפסת וללא כל בעיה. ההדבקה תתבצע באמצעות מדבקה ישירות אל המשטח כאשר הדבר קל יותר היות שרוב המשטחים של המרפסת כבר מרוצפים ומוכנים למטרה. עם זאת ייתכן כי בחלק מהמרפסות כן תהיה יריעה וכן משטח של בטון שעליו יותקן הדשא.

האם אפשר להתקין דשא סינטטי לבד?

אם אין ניסיון בתחום, חשוב לומר כי המשימה של ההרכבה/ ההתקנה עלולה להפוך מורכבת וקשה יותר. לכן, במעמד הזה, חשוב להיוועץ עם גורמי מקצוע כבר משלב הבחירה ועד לשלב ההתקנה תוך כדי לקיחה בחשבון את פתחי הניקוז של מי הגשמים, השיפוע המתאים וכל מה שחשוב לדעת לפני שפורשים את מרבד הדשא הסינטטי על פני משטח המרפסת.

בגדול, אם אין לכם מושג בתחום, חשוב ביותר לפנות רק לגורמי מקצוע וכאן, בדיוק כאן לשירת העשבים יש את כל האפשרויות לסייע לכם באמצעות ייעוץ ראשוני ועד בחירת החומרים הטובים וההתקנה עם התוצאה הסופית הטובה ביותר.

דשא סינטטי מומלץ למרפסת

מה רמת הקושי של ענייני תחזוקת הדשא?

כמו כל דבר, גם כאן ייתכן שיידרש מכם לנקות את הדשא באמצעות מטאטא רחוב גדול, להתיז מעט מים בימים חמים במיוחד אבל בגדול, הבשורה המשמחת היא שהוא לא באמת צריך תחזוקה מורכבת או רציפה.

אילו אמצעי זהירות יש לנהוג בדשא הסינטטי?

דשא סינטטי מגיע עם תו תקן ועם אין ספור אפשרויות לדשא חזק, יציב שאינו מסוכן, עם זאת, אף על פי שהדשא מכיל מעכבי בעירה, עדיין חשוב לנקוט מלוא כללי הזהירות וביניהם גם להרחיק את הדשא מפני אש.

כמו כן, במסגרת התחזוקה, חשוב שלא להניח על הדשא חפצים חדים העלולים לפגוע באיכותו בסופו של דבר.

מתלבטים בין סוג של דשא סינטטי כזה או אחר? פנו עוד היום לשירת העצבים ואפשרו לעצמכם את הצעת המחיר והחומרים הטובים ביותר!

השיחה עליכם – ההתקנה והשירות עלינו.

דרג עמוד זה page