fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי לסוכות

אם מחפשים רעיונות איך לשדרג את הסוכה שלכם, אצלנו, ב"שירת העשבים" תוכלו למצוא מגוון רעיונות וביניהם, דשא סינטטי לסוכה. דשא סינטטי כשמו כן הוא: מייצר אפקט של דשא, אך הוא עשוי מחומרים מלאכותיים ובהתאם, הוא לא דורש השקיה, דישון ותחזוקה שנדרשת לדשא אמיתי באופן רגיל. אנחנו מציעים דשא סינטטי לסוכות במגוון דגמים, נוח להתקנה ובעל יתרונות רבים ומשתלמים.

דשא לסוכות: פתרון מעולה לכל

דשא סינטטי הוא פתרון מצוין לכל משתמשי הסוכה: לאלו שאחראים על הבניה, לאלו שאחראים על הקישוט וכמובן, לילדים ולאורחים שמגיעים לסוכה. דשא סינטטי לסוכות הוא פתרון מעולה מכמה בחינות:

הסוכה מוקמת כעניין זמני ולכן, לא תמיד הרצפה שעליה היא מוקמת היא אסתטית; לפעמים מדובר במשטח בטון, למשל. דשא סינטטי שיפרש על המשטח, יכול לייצר רצפה יפה בהרבה. דשא סינטטי עושה גם רושם מצוין על אורחים שיבואו מבחוץ: מראה מסודר, נקי וצבעוני.
הדשא משמש גם כפתרון נוח לדריכה ולמשחקי ילדים: במקום לחשוש להיפצע מאבנים או מבליטות ברצפה, דשא סינטטי מייצר משטח רך ונוח.

בנוסף, בסוכות נוהגים לישון בסוכה; דשא סינטטי יכול לשמש כפתרון מעולה לישנים בה, כיוון שהוא רך, ומייצר משטח אחיד ונוח לשינה.

היתרונות בבחירת דשא סינטטי

ניתן למנות כמה יתרונות שיש לדשא סינטטי בכלל ואצל דשא סינטטי לסוכות באופן כללי:

היתרון הראשון הוא הפשטות. ההתקנה פשוטה בהרבה; אצלנו בשירת העשבים, גם למי שמסתבך עם עבודות ידיים, ישנם עזרים פשוטים להתקנה קלה של הדשא הסינטטי. היתרון השני הוא הוזלת עלויות: כיוון שדשא אמיתי דורש תחזוקה שוטפת של השקיה, דישון וכדומה, הרי שדשא סינטטי הוא משתלם ביותר.

באשר לסוכות, דשא סינטטי כולל יתרונות נוספים: ראשית, בגלל שזה מעין בית זמני, אפשר למקם את הדשא באופן זמני בלבד ולא מתחייבת התקנת קבע. בנוסף, אצלנו יש גם דגמים צבעוניים של דשא סינטטי, מה שיכול להוסיף רבות לחלק היצירתי והעיצובי של הסוכה, במאמץ קטן בלבד.

איך בוחרים נכון דשא סינטטי לסוכה?

כדי לבחור נכון דשא סינטטי לסוכות, צריך לקחת בחשבון כמה פרמטרים:

  • גודל השטח- ישנם דגמים של דשא סינטטי שמתאימים למשטחים גדולים, וישנם שעדיפים במשטחים קטנים יותר. לכן, צריך לבדוק מה גודל הסוכה ובהתאם, מהו הדגם הרצוי.
  • סוג השימוש- מהו השימוש שיעשה בסוכה? אם מדובר בסוכת שיעורי תורה בבית כנסת, נדרש דשא עמיד פחות מאשר הדשא שיידרש בבית פרטי עם ילדים קטנים.
  • גובה הדשא הרצוי- ישנן מספר מידות אפשריות: גובה של 38 ס"מ, 42 ס"מ ועוד. גובה הדשא יכול להיקבע לפי המשטח מעליו או מונח, או לחלופין, לפי העדפה אישית.
  • מרקם וצפיפות- ישנם דגמים בעלי רכות וצפיפות משתנה, ויש לבחור בהתאם.
  • אפשרות חיתוך לפי מידה- ישנם דשאים שאפשר לבקש בחיתוך לפי מידה, אך לא בכל הדגמים זה מתאפשר. לכן, יש לשים לב מה הצרכים של הסוכה.
  • תקציב- הדגמים הרבים באים במגוון של מחירים ולכן, יש לבדוק מהו התקציב הנתון.

אצלנו, בשירת העשבים, ישנם דגמים רבים במחירים נוחים שיכולים לענות על כל הפרמטרים הדרושים עבור דשא סינטטי לסוכות: כך שניתן לבצע התאמה מקסימלית לרצון הלקוחות.

אופני רכישה של דשא סינטטי לסוכה

אנחנו בשירת העשבים מציעים שני אופנים עיקריים של רכישת דשא סינטטי בכלל ושל דשא סינטטי לסוכות בפרט:
הראשון הוא מכירה בגליל: כך, ניתן לבחור את הדגם הרצוי ולרכוש גליל שלם.
השני הוא מכירה לפי מטר: ניתן למדוד את גודל השטח הרצוי ולבקש חיתוך לפי הכמות והמידה הרצויות.

דרג עמוד זה post
דשא סינטטי לסוכות

עיון מהיר בכתבות נוספות