fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי בהרצליה

דשא סינטטי בהרצליה

דשא סינטטי בהרצליה הפך לפופולארי בשנים האחרונות במרחבים ציבוריים ובבתים פרטיים כאחד. בעיר כמו הרצליה לא פשוט לתחזק דשא טבעי, וחוץ מזה- למי יש זמן? במציאות היומיומית אנחנו במרדף אחרי העבודה, הילדים, המטלות, ומשאלת ליבנו האמיתית היא פינה שקטה, ריאה ירוקה ליהנות ממנה. האפשרות הזו מהווה אלטרנטיבה חסכונית לדשא טבעי, מתוך כך שמאפשרת תחזוקה מינימלית ורווח תמידי.

היתרונות של דשא סינטטי

  • חסכון בכסף- אין צורך להביא גנן או לקנות חומרים יקרים כמו דשן.
  • עמידות גבוהה- מתאים למגרשי משחקים, מגרשי ספורט ואזורים המיועדים לחיות מחמד.
  • ידידותי לסביבה- עשוי גם מחומרים ממוחזרים, מפחית פסולת ומסייע בשימור משאבי הטבע.

סוגים מומלצים של דשא סינטטי

  • דשא מפוליאתילן –רך ומזכיר דשא טבעי. בדומה לדשא סינטטי מניילון, גם דגם העשוי מפוליאתילן עמיד בפני קרינת UV, ולכן צבעו אינו דוהה עם הזמן.
  • דשא מפוליפרופילן: הדגם המשתלם לחסכנים. אינו עמיד כמו ניילון או פוליאתילן, אך הוא בהחלט בחירה טובה עבור אזורים שלא דורכים בהם לעתים קרובות.

כמה גורמים שחשוב לקחת בחשבון לקראת התקנת דשא סינטטי בהרצליה

  • סוג השימוש: חשבו היכן יותקן הדשא? האם זה אזור עם תנועה גבוהה כמו מגרש ספורט ? או דווקא מקום דל בתנועה כמו גינה בבית פרטי?
  • תקציב: טווח המחירים הינו רחב, התאימו את סוג הדשא לתקציב אותו אתם מוכנים להשקיע.
  • מראה: דשא סינטטי מגיע במגוון צבעים ומרקמים, בחרו כזה שנראה טבעי ומשלים את הנוף.
  • התקנה: כדי להגיע לתוצאות מיטביות יש להיעזר באנשי מקצוע מתאימים בעלי ניסיון, באמצעות ליווי נכון של שירת העשבים- תוכלו לעשות זאת גם בעצמכם.
  • תחזוקה: ישנם סוגים של דשא סינטטי הדורשים תחזוקה רבה יותר, קחו זאת כשיקול בבחירתכם.
רוצים ללכת על בטוח? שירת העשבים היא הדרך

שירת העשבים מציעה שירות מקצועי, אמין ואדיב, במסגרתו תתבצע התאמה אישית למידות הגינה, יעוץ בנוגע לסוג הדשא ועמידותו, וכן שקיפות אודות המחירים ויתרונותיו של כל דגם. לרשותכם זמינות מלאה של שירות לקוחות מקצועי ומהיר למענה על שאלות, הפנייה למדריכים דיגיטליים להתקנה עצמית פשוטה וכמובן, אחריות לחמש שנים כדי לשמור על הדשא רענן וחדיש. אנחנו בשירת העשבים מייבאים את הדשא הטוב ומבטיחים לכם מחירים הוגנים ללא עמלות תיווך, מגוון רחב של דגמים איכותיים ויפים. הדשא המלאכותי אומנם יקר יותר מהדשא הטבעי אך משתלם לטווח הארוך- הוא אינו דורש תחזוקה מכל סוג, ובכך מחזיר את ההפרש במהרה.

אילו עוד פרטים חשוב להכיר?

שטיחי דשא סינטטי בהרצליה נמכרים במגוון מידות. הרוחב נע בין 2-4 מטרים ובאורך אחיד של 25 מטרים. השטיחים מתאימים להתקנה על משטחי בטון, מרצפות או אדמה.

הדשא עשוי מסיבי פלסטיק ייעודיים בצפיפות גבוהה הארוגים כשטיח. גובה הסיבים נע בין 25-45 מ"מ, ניתן לרכוש שטיחים ברמות צפיפות שונות בהתאם לצורך ולמטרת הדשא. צפיפות גבוהה תעיד על סיב איכותי יותר ותאפשר מספר רב יותר של גוונים. בעזרת ייעוץ מקצועי תוכלו להתאים את המרקם לצורך- בעבור מגרשי כדורגל, רצוי דשא קשיח ועמיד, ועבור גינה מומלץ לבחור בדשא נעים ורך.

דשא סינטטי הוא העתיד

הרצליה מתאפיינת במזג אוויר קיצוני, בחורף היא קרה ואילו בקיץ נוטה למזג אוויר יבש. בתנאים כאלה, קשה לטפח דשא טבעי שיחזיק לאורך זמן, בייחוד כשהילדים מתרוצצים ומשחקים בו. אם גם אתם חולמים על נוף מרהיב באפס מאמץ, קנו דשא סינטטי בהרצליה מחברת שירת העשבים ותשדרגו את נראות הגינה או המרפסת.

דרג עמוד זה post
דשא סינטטי בהרצליה

עיון מהיר בכתבות נוספות