fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא לגן ילדים

התקנה של דשא לגן ילדים

התקנה של דשא לגן ילדים מצריכה בראש ובראשונה ידע מקצועי, ניסיון, והתמחות בתחום. מכאן, חשוב לפנות לחברה אשר מתמחה בשירותי התקנה דשא לגן ילדים, על מנת להבטיח הן המוצר האיכותי ביותר, והן את השירות היעיל והמהיר ביותר. כאמור, כאשר מדובר על התקנת דשא לגן ילדים ישנה חשיבות אדירה על הקפדה ברמה הגבוהה ביותר בכל הנוגע לרפיסת הדשא באופן מיטבי, הדבקה איכותית, ועוד.

דשא לגן ילדים – מדוע כדאי?

בראש ובראשונה, חיסכון ניכר במים: כידוע, ישראל הינה מדינה חמה, ועונת הגשמים הינה קצרה במיוחד. דשא סינטטי חוסך השקיה מרובה וכמובן גם את הצורך בהתקנה של מערכות השקיה.

ירוק ומזמין: כולם נהנים ממראה ירוק ונעים, וכאשר מדובר על ילדים, הדבר חשוב פי כמה. גן ילדים חייב להיות קודם כל נעים ומזמין למראה, בעזרת דשא איכותי, ניתן לקבל מראה כזה במהירות ובפשטות, תוך מינימום אחזקה והשקעת משאבים.

תחזוקה: דשא סינטטי דורש מינימום של תחזוקה, זאת בהשוואה לדשא טבעי.

משטח בטיחותי: מוצר זה מתאפיין ברכות ואחידות, כך שהוא מאפשר לילדים להתשולל ולשחק בהנאה, ללא חשש, ואף מקטין באופן משמעותי את הסיכוי לחבלות ופציעות. על מנת למקסם את היתרון, מומלץ להתקין דשא בעל צפיפות גבוהה במיוחד.

ללא גירודים ואלרגיות: דשא טבעי גורם לילדים רבים לתגובות אלרגיה שונות, זאת בשונה מדשא סינטטי אשר אינו גורם לשום תופעת לוואי.

שירת העשבים הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון של יותר מ-10 שנים אשר מתמחה בביצוע הקמת גינות, התקנת דשא סינטטי, משטחי בטיחות, מגרשי כדורגל, עבודות עץ, פיתוח ועוד מגוון רחב של עבודות נוספות, ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות גימור בלתי מתפשרת. כיום, החברה גאה להיות מובילה בתחומה, לעשות שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, ושמחה להעניק לכל לקוח את השירות המקצועי, האדיב, והאמין ביותר.

כאמור, מומלץ כי תפנו אך ורק אלינו, כך תוכלו להבטיח התאמה מושלמת בין הצרכים שלכם לבין המוצר, וכמובן תקבלו שירות אדיב ויעיל, התקנה מלאה של המוצר, ומענה על כל תקלה ושאלה, לאורך כל הדרך.

דרג עמוד זה page