fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי נפוליאון מחיר למטר

נהוג לחשוב שדשא סינטטי הוא מוצר יקר, אך למעשה כאשר מחשבים דשא סינטטי על פי מטר, המחיר הוא משתלם ובמיוחד אם אתם מזמינים ישירות מהיבואן. אחד ממרבדי הדשא הסינטטי הנמכרים ביותר בישראל הוא דשא סינטטי נפוליאון מחיר למטר לדשא הסינטטי מסוג נפוליאון ניתן להשיג מיבואן ולחסוך את עלות התיווך בין היבואנים לחנויות.

הזמנת דשא סינטטי נפוליאון מחיר מיבואן

אם אתם מעוניינים להזמין דשא סינטטי נפוליאון מחיר של יבואן תוכלו להשיג כאן דרך האתר ולהנות מדשא סינטטי איכותי במיוחד ושירות התקנה לגינה, לחצר או למרפסת הבית שלכם. באתר תוכלו למצוא סוגים שונים של מרבדי דשא סינטטי כאשר הדשא הסינטטי מסוג נפוליאון נחשב לאחד הסוגים האיכותיים ביותר ובעל סיבים רכים ונעימים למגע המיוצרים בצפיפות גבוהה ליצירת אפקט דשא מלאכותי עם מראה אמיתי.

דשא נפוליאון חוות דעת של לקוחות

אם אתם רוצים לקבל לפני הזמנה של דשא נפוליאון חוות דעת של לקוחות, יש לכם אפשרות לפנות ישירות לצוות חברת שירת העשבים ולקבל חוות דעת של לקוחות החברה. צוות חברת שירת העשבים מאפשר לכם לבחור איזה סוג של דשא סינטטי שתרצו מתוך מגוון של סוגים ולהנות משירות התקנה מקצועי בכל מקום שתרצו, בין אם זה לגינת הבית ובין אם זה לגינה של בית העסק שלכם.

מחיר דשא נפוליאון כולל משלוח

חברת שירת העשבים מציעה לכם מחיר דשא נפוליאון משתלם במיוחד ושירות משלוחים עד הבית לכל סדר גודל של דשא סינטטי. את מרבדי הדשא האיכותיים של חברת שירת העשבים לא תצטרכו לסחוב בעצמכם כאשר שירות ההובלה של החברה יביא עד אליכם את מרבדי הדשא הסינטטי ויבצע עבורכם התקנה יעילה ומהירה.

דשא נפוליאון מחיר כולל התקנה

רוצים לקבל הצעה לדשא נפוליאון מחיר כולל התקנה? זה הזמן להתקשר ישירות לצוות המקצועי של החברה ולקבל הצעה משתלמת לדשא סינטטי נפוליאון מחיר למטר ישירות מהיבואן. בנוסף, צוות חברת שירת העשבים יעניק לכם ייעוץ מקצועי לתכנון הגינה והדשא על מנת שההתקנה תהיה מקצועית למראה מושלם וסימטרי לגינה שלכם.

דשא סינטטי נפוליאון מחיר למטר בחברת שירת העשבים

התקשרו עכשיו למספר הטלפון באתר או מלאו את הפרטים שלכם בטופס הרישום באתר והצוות המקצועי של חברת שירת העשבים יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה!

תכנון ועיצוב של גינה בהתאמה אישית

את התכנון של הגינה החדשה שלכם, תוכלו לעשות יחד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום והכל בהתאמה אישית לסגנון העיצוב האהוב עליכם. יש לכם אפשרות לבחור את צבעי הפרחים, סוגי העצים, הריהוט לגינה ואת סגנון העיצוב המתאים ביותר לכם. בנוסף לכך, ניתן להתאים את הגינה לצרכים שלכם ושל בני המשפחה. כלומר, אם יש ילדים הגרים בבית, ניתן לבנות איזור מותאם במיוחד להם עם דשא סינטטי ומקום מתאים למתקני משחקים והכל על-פי הבחירה שלכם.

למי כדאי לפנות להקמת גינה?

אם קיבלתם החלטה על הקמת גינה מתוכננת ומעוצבת, הגעתם למקום הנכון! חברת שירת העשבים מעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לתכנון ועיצוב גינה בהתאמה אישית עם צוות מומחים שילווה אתכם לאורך כל הקמת הגינה, מבניית החיפויים לאדמה ועד בחירת השולחנות והכיסאות לגינה.

 

הקמת גינה עם חברת שירת העשבים

הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מזמין אתכם לתאם פגישה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהתחיל בתכנון מקצועי להקמת הגינה שלכם!

דרג עמוד זה page