fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

דשא סינטטי אולימפוס

השקעה חד פעמית בדשא סינטטי היא משתלמת ביותר מכיוון שהדשא הסינטטי אינו דורש השקעה שוטפת של זמן ומשאבים כמו הדשא הטבעי. אם החלטתם להתקין מרבדי דשא סינטטי בגינה שלכם, בחצר בית עסק או בכל מקום הרלוונטי לכם, כדאי שתבחרו במרבדי דשא סינטטי אולימפוס, הרקולס או דאלאס הנחשבים למרבדי דשא רכים, גמישים ונעימים למגע.

דשא סינטטי דגם אולימפוס מחיר

בחיפוש אחר דשא סינטטי דגם אולימפוס מחיר משתלם תוכלו למצוא דרך חברה ישראלית המייבאת את מרבדי הדשא הסינטטי מסוג אולימפוס לארץ. החברה מספקת לכם את הדשא האיכותי של דגם אולימפוס כולל התקנה במחיר ללא תחרות וניתן לבצע את ההזמנה של הדשא הסינטטי דרך שיחת טלפון עם צוות החברה.

אולימפוס דשא סינטטי באיכות גבוהה

היתרונות של אולימפוס דשא סינטטי באים לידי ביטוי באיכות חומרי הגלם מהם הדשא עשוי. דשא אולימפוס עשוי מסיבי סיליקון והוא מורכב מ-2 גוונים כאשר החלק התחתון שלו הוא בצבע חום-צהוב מה שמקנה לו מראה של אדמה. סיבי הסיליקון מגיעים בגבהים שונים כאשר דגם הפופולרי ביותר הוא דגם 45 מ”מ גובה סיבים. הוא מתאים לאקלים הישראלי ועמיד בפני קרינת UV ויכול לשמש אתכם לשנים רבות בצורה יעילה ביותר.

הזמנה טלפונית של דשא סינטטי דאלאס

דשא סינטטי איכותי נוסף הוא דשא סינטטי דאלאס המגיע ב-2 גבהים של סיבים – 40 מ”מ ו-45 מ”מ והוא רך למגע ועמיד גם כן בפני קרני UV. דשא סינטטי מסוג דאלאס עשוי מ-2 שכבות ורשת איכותית השומרת על הדשא בחלק התחתון של המרבד. את מרבדי הדשא הסינטטי מסוג דאלאס אפשר להזמין טלפונית מהחברה הישראלית המייבאת אותם לישראל.

איפה אפשר להזמין דשא סינטטי הרקולס, אולימפוס או דאלאס?

אם קיבלתם החלטה להשקיע בדשא סינטטי איכותי, יש לכם אפשרות להזמין דשא סינטטי הרקולס, אולימפוס או דאלאס כאן באתר של חברת שירת העשבים! חברת שירת העשבים מייבאת סוגים איכותיים של דשא סינטטי כולל דשא סינטטי אולימפוס והיא מספקת לכם את מרבדי הדשא עד אליכם עם משלוח. בנוסף, תוכלו להזמין שירות התקנה של מרבדי דשא סינטטי דרך הצוות המקצועי של החברה.

חברת שירת העשבים מציעה – דשא סינטטי אולימפוס

התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר ונציג חברת שירת העשבים יעניק לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר!

תכנון ועיצוב של גינה בהתאמה אישית

את התכנון של הגינה החדשה שלכם, תוכלו לעשות יחד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום והכל בהתאמה אישית לסגנון העיצוב האהוב עליכם. יש לכם אפשרות לבחור את צבעי הפרחים, סוגי העצים, הריהוט לגינה ואת סגנון העיצוב המתאים ביותר לכם. בנוסף לכך, ניתן להתאים את הגינה לצרכים שלכם ושל בני המשפחה. כלומר, אם יש ילדים הגרים בבית, ניתן לבנות איזור מותאם במיוחד להם עם דשא סינטטי ומקום מתאים למתקני משחקים והכל על-פי הבחירה שלכם.

למי כדאי לפנות להקמת גינה?

אם קיבלתם החלטה על הקמת גינה מתוכננת ומעוצבת, הגעתם למקום הנכון! חברת שירת העשבים מעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לתכנון ועיצוב גינה בהתאמה אישית עם צוות מומחים שילווה אתכם לאורך כל הקמת הגינה, מבניית החיפויים לאדמה ועד בחירת השולחנות והכיסאות לגינה.

 

הקמת גינה עם חברת שירת העשבים

הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מזמין אתכם לתאם פגישה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהתחיל בתכנון מקצועי להקמת הגינה שלכם!

4.4/5 - (13 votes)