fbpx
שירת העשבים לוגו

המוצרים שבחרת

מגוון מוצרים לגינה שלכם במחירים טובים הזמינו עכשיו >>

אחזקת גינות בחולון

יש לכם גינה גדולה שדרושה אחזקה? הבית שלכם נמצא בחולון? עכשיו יש לכם אפשרות להזמין שירות אחזקת גינות בחולון אשר יטפל בגינה של הבית שלכם באופן שוטף כל מספר שבועות ועל-פי הנדרש. אחזקה של גינה צריכה להתבצע רק על ידי אנשי מקצוע מנוסים המכירים את סוגי הצמחים וסוגי הצמחיה ואת דרך הטיפול של כל אחד מהם.

דשא סינטטי המומלץ ביותר של השנה

בכל עבודה של אחזקת גינה, ניתן להזמין התקנה של דשא מלאכותי סינטטי. הדשא הסינטטי המלאכותי חוסך לכם בהוצאה השוטפת על אחזקת הגינה ומאפשר לכם להנות ממשטח איכותי, ירוק ונעים למגע. דשא סינטטי המומלץ ביותר של השנה הוא דשא סינטטי מדגם נפוליאון, הנחשב לבעל צפיפות גבוהה ורכות מקסימלית. סיבי הדשא הסינטטי מסוג נפוליאון עשויים מסיליקון אשר מספקים הגנה ובטיחות טובה לילדים המשחקים בגינת הבית.

הזמנת דשא סינטטי מומלץ הישר מהיבואן

אם אתם רוצים להזמין דשא סינטטי מומלץ במחיר טוב, כדאי לכם להזמין דשא מלאכותי סינטטי רק מהיבואן! המחיר מהיבואן לצרכן של דשא סינטטי הוא משתלם יותר וניתן להוסיף לעלות גם שירות התקנה מקצועי של הדשא הסינטטי עם אנשי מקצוע מומחים בתחום. דשא סינטטי מביא איתו יתרונות רבים ועם סוגי הדשא הסינטטי הקיימים היום, תוכלו להנות מדשא עם מראה יפה, מעוצב שיספק לכם צבע ירוק לכל השנה. מרבדי דשא סינטטי איכותי מספקים ניקוז ברמה גבוהה ומאפשרים שימוש בדשא גם בימי החורף הגשומים.

מה עלות אחזקת גינות בחולון?

בכדי לדעת מהי עלות האחזקה של גינה בחולון, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים ולקבל הצעת מחיר המותאמת לגינה שלכם. אחזקת גינה יכולה להתבצע באופן שוטף כל מספר שבועות על מנת לתחזק את הגינון, התאורה, הצמחייה והדשא. חברת שירת העשבים מציעה לכם שירות אחזקות גינות ברמה גבוהה ועם ציוד מתקדם ומקצועי.

אחזקת גינות בחולון דרך חברת שירת העשבים

ליצירת קשר עם חברת שירת העשבים מלאו עכשיו את טופס הרישום באתר ונציג החברה יחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד. ברגע שבחרתם בצוות המקצועי של חברת שירת העשבים, תהיו סמוכים ובטוחים שבחרתם בצוות הטוב ביותר!

תכנון ועיצוב של גינה בהתאמה אישית

את התכנון של הגינה החדשה שלכם, תוכלו לעשות יחד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום והכל בהתאמה אישית לסגנון העיצוב האהוב עליכם. יש לכם אפשרות לבחור את צבעי הפרחים, סוגי העצים, הריהוט לגינה ואת סגנון העיצוב המתאים ביותר לכם. בנוסף לכך, ניתן להתאים את הגינה לצרכים שלכם ושל בני המשפחה. כלומר, אם יש ילדים הגרים בבית, ניתן לבנות איזור מותאם במיוחד להם עם דשא סינטטי ומקום מתאים למתקני משחקים והכל על-פי הבחירה שלכם.

למי כדאי לפנות להקמת גינה?

אם קיבלתם החלטה על הקמת גינה מתוכננת ומעוצבת, הגעתם למקום הנכון! חברת שירת העשבים מעניקה לכם שירות ברמה הגבוהה ביותר לתכנון ועיצוב גינה בהתאמה אישית עם צוות מומחים שילווה אתכם לאורך כל הקמת הגינה, מבניית החיפויים לאדמה ועד בחירת השולחנות והכיסאות לגינה.

 

הקמת גינה עם חברת שירת העשבים

הצוות המקצועי של חברת שירת העשבים מזמין אתכם לתאם פגישה דרך מספר הטלפון המופיע באתר ולהתחיל בתכנון מקצועי להקמת הגינה שלכם!

דרג עמוד זה post